استاندار تهران:

پایتخت نیازمند کمک خیرین در رفع کمبودها معتادان و متکدیان است

کدخبر: 2054234

استاندار تهران از خیرین استان خواست تا در کنار امور خیر در بخش سلامت و بهداشت برای ساماندهی معتادان و متکدیان تهران نیز وارد شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید حسن هاشمی در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران با تبریک میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت گفت: تهران نیازمند توجه بیشتری است و در استان تهران شاهد غفلت زیادی هستیم.

وی افزود: برخی از شهرستان های استان تهران جمعیتی معادل جمعیت استان های کشور دارند.

هاشمی با اشاره به سفر رئیس جمهوری و رئیس قوه قضاییه به استان تهران تصریح کرد: در سفر روحانی و آیت الله آملی لاریجانی به استان تهران تلاش کردیم هویت تهران را مطرح کنیم و از این طریق کسری هایی در استان تهران در بخش های مختلف با دستور رئیس جمهوری و در بخش های امنیتی و قضایی با دستور رئیس قوه قضاییه مرتفع شد.

استاندار تهران نقش خیرین در رفع مشکلات و کمبودهای تهران را مهم برشمرد و افزود: برخی از شهرستان های استان تهران با 70 هزار نفر جمعیت هنوز بیمارستان ندارند و خیرین در رفع اینچنین نیازهایی در استان می توانند تاثیرگذار باشند.

هاشمی ادامه داد: تراکم جمعیت در شهرستان بهارستان به ازای هر کیلومتر مربع 9 هزار و 500 نفر است که این تراکم در مدارس آن نیز دیده می شود و برای استان تهران به عنوان پیشانی نظام مناسب نیست.

وی در ادامه به طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان و متکدیان تهران اشاره کرد و گفت: منابع استان در ساماندهی معتادان و متکدیان تهران محدود است و هرچقدر بتوانیم اجرای این طرح را ادامه دهیم از نظر امنیتی و کاهش دزدی های خرد در استان موثر است.

استاندار تهران ادامه داد: در استان تبریز شهروندان به متکدیان پول نمی دهند و از طریق تشکیل انجمن خیرین به افراد نیازمند کمک می کنند.

هاشمی از خیرین استان تهران خواست تا در کنار امور خیر در بخش سلامت و بهداشت برای ساماندهی معتادان و متکدیان تهران نیز وارد شوند.

وی در پایان عنوان کرد: جلسه ای با حضور افراد شاخص و اصناف مختلف برگزار شده و نیازهای استان برای کمک خیرین در این جلسه مطرح و برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر: