سیاه پوستان آمریکا خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند

کدخبر: 2054255

جنبش سیاهپوستان آمریکا خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و توقف کمکهای امنیتی و نظامی کاخ سفید به این رژیم شد و از آن به عنوان آپارتایدی یاد کرد که دست به کشتار ملت فلسطین می‌زند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رابطه جنبش سیاه پوستان آمریکا که در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه پوستان شکل گرفته است و جنبش تحریم رژیم صهیونیستی تقویت شده است و این دو جنبش با همکاری هم مراسم متعددی در دانشگاه‌های آمریکا و در جریان تظاهرات‌ها علیه خشونت پلیس برگزار می‌کنند.

این روزنامه صهیونیستی خاطرنشان کرد که در جریان اعتراضات اخیر علیه پلیس آمریکا، پلاکاردها و تابلو نوشته‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به نوعی میان رنگین پوستان آمریکا و سرکوبگری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ارتباط برقرار می‌کنند.

همچنین در تظاهراتی که ماه گذشته میلادی در آستانه برگزاری کنگره حزب جمهوری خواه آمریکا در شهر کلیولند برگزار شد، یکی از تظاهرکنندگان با در دست گرفتن پرچم فلسطین در صف اول شرکت کنندگان در تظاهرات قرار گرفته بود.

هاآرتص در ادامه اعلام کرده است که این همکاری میان دو جنبش در روزهای گذشته قدرت بیشتری گرفت، اما رژیم صهیونیستی هنوز واکنشی به این مساله نشان نداده است.

جنبش سیاه پوستان آمریکا از رژیم صهیونیستی به عنوان "کشور آپارتاید" یاد می‌کند که بیش از 50 قانون نژاد پرستانه تصویب کرده است و اجازه تبعیض نژادی علیه فلسطینیان و تخریب منازل و اراضی آنها به منظور احداث شهرک‌های صهیونیست نشین غیر قانونی را می‌دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش همچنین اعلام کرده است که ارتش صهیونیستی فلسطینیان را بازداشت و روانه زندان می‌کند و در میان این اسرای فلسطینی حتی کودکان 4 ساله هم دیده می‌شود. علاوه بر این، فلسطینیان مجبور به عبور از ایست بازرسی‌های نظامی رژیم صهیونیستی هستند و دیوار حائل هم که با کمک مالی آمریکا احداث شده است مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.

جنبش سیاه پوستان آمریکا در همین راستا خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و مبارزه با قوانین آمریکایی شده است که جلوی تحریم این رژیم را می‌گیرند.

این جنبش خاطرنشان کرده است که قوانین آمریکایی نه تنها به تلاش‌ها برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین ضربه می‌زنند، بلکه تهدیدی برای آزادی بیان هستند و واشنگتن به خاطر هم‌پیمانی با رژیم صهیونیستی شریک جرم این رژیم در کشتار ملت فلسطین به شمار می‌رود.

جنبش سیاه پوستان آمریکا در پایان خواستار توقف حمایت‌ها و کمکهای مالی به رژیم صهیونیستی و تزریق میلیاردها دلار از در آمدهای مالیاتی کاخ سفید به شرکتهای تولید تسلیحات نظامی شد و اعلام کرد که واشنگتن می‌تواند به جای هزینه کردن این اموال برای جنگ افروزی در سراسر جهان، از آنها برای برقراری عدالت در داخل آمریکا استفاده کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: