المپیک ریو - ۲۰۱۶

حدادی و صمیمی در دو گروه (B) و (A) به مصاف حریفان خود خواهند رفت

کدخبر: 2054266

در پی اعلام سایت مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو، دسته بندی شرکت کنندگان در رشته پرتاب دیسک، حریفان محمود صمیمی و احسان حدادی در دو گروه (A) و (B) مشخص شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،در پی اعلام سایت مسابقات المپیک 2016 ریو، دسته بندی شرکت کنندگان در رشته پرتاب دیسک، حریفان محمود صمیمی و احسان حدادی در دو گروه (A) و (B) مشخص شدند.

صمیمی که با ثبت رکورد 65 متر در سال 2016 عازم ریو شده است، با پرتابگران به نامی همچون " گرد کانتر" از کشور استونی، "پیوتر مالاچوفسکی " از کشور لهستان، "دنیل جیسینسکی" از کشور آلمان و "بن هارادین" از استرالیا هم گروه است. محمود صمیمی در گروه 17 نفره (A) با حریفان خود در مرحله مقدماتی به رقابت خواهد پرداخت تا برای صعود به مرحله نهایی رکورد قابل قبولی را به ثبت برساند. مسابقه صمیمی از ساعت 17 امروز(جمعه) 22 مرداد برگزار خواهد شد.

در گروه (B) مرحله مقدماتی پرتاب دیسک مردان، احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک 2012 لندن نیز با حریفانی چون "روبرت هارتینگ"، "کریستوف هارتینگ" از کشور آلمان، ، " ویکاس گودا" از کشور هند، "روبرت اوربانک" و "زولاتان کوواگو" از کشور لهستان هم گروه است. حدادی برای صعود ازاین گروه 18 نفره، به نتیجه ای بهتر از رکوردهای ثبت شده خود در سال 2016 نیاز دارد. رقابت حدادی در مرحله مقدماتی از ساعت 18:25 امروز(دوشنبه) 22 مرداد پیگیری می شود.

همچنین در صورت صعود حدادی و صمیمی به جمع 12 پرتابگر برتر، رقابت برای حضور در جمع 8 نفر فینالیست پرتاب دیسک مردان نیز، از ساعت 18:20 روز شنبه 23 مرداد انجام خواهد شد. لازم به یادآوری است، رکورد المپیک در پرتاب دیسک، با نتیجه 69.89 متر متعلق به "ویرجیلیوس الکنا" از کشور لیتوانی است که در سال 2004 به ثبت رسیده است. رکورد جهان در همین رشته نیز متعلق به "یورگن شولت" آلمانی است. وی با ثبت رکورد 74.08 متر در سال 1986، همچنان برترین پرتابگر دیسک دنیا است.

ارسال نظر: