المپیک ریو - ۲۰۱۶

احسان حدادی: در المپیک به خاطر مصدومیت نتیجه نگرفتم/ شرمنده کسی نیستم

کدخبر: 2054280

نماینده پرتاب دیسک ایران در المپیک گفت: همه شرایط برای حضورم در المپیک و مسابقات عالی و فراهم بود، تنها طی این مدت آسیب‌دیدگی آزارم داد و دو، سه بار نتیجه بد گرفتم.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از ریو، احسان حدادی، نماینده پرتاب دیسک ایران در المپیک پس از ناکامی در صعود به فینال گفت: همه شرایط برای حضورم در المپیک و مسابقات عالی و فراهم بود، تنها طی این مدت آسیب دیدگی آزارم داد، دو سه بار نتیجه بد گرفتم. وی افزود: در المپیک به خاطر مصدومیت نتیجه نگرفتم الان هم مصدوم هستم. امروز اولین روزی بود که مصدومیتم اذیتم نکرد چون دکتر نوروزی و دکتر اردیبهشت شب گذشته پایم را طوری تیپ کردند که اصلا درد نداشتم اما پرتاب خوبی نداشتم. حدادی ادامه داد: نتیجه اگر خوب نبود به این دلیل بود که وقتی با درد تمرین می‌کنید، در روز بدون درد هم ترس از آسیب دارید، در رشته ما مدام رانو درگیر است و این شرایط را بدتر می‌کند. امروز خیلی از بهترین‌های دو و میدانی نتوانستند خوب عمل کنند، هر کاری که می‌توانستم انجام دادم تا خوب عمل کنم، ٦٥ آمپرل زدم و درد می‌کشیدم و گریه می‌کردم به امید روزی که در فینال بتوانم خوب پرتاب کنم. قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: چند سال است ضعیف نتیجه می‌گیرم، بعد از بازی‌های آسیایی تا امروز نتایجم ضعیف بوده است، در آن بازی‌ها ٦٥ متر پرتاب کردم که برای رکورد ٦٩ متری ضعیف است. این قول را می‌دهم اول به مصدومیتم رسیدگی کنم و بعد خودم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنم. امروز ضعیف‌ترین نتیجه را گرفتم، باید خیلی بهتر پرتاب می‌کردم، انتظار داشتم ٦٣ متر پرتاب کنم و به فینال بروم.

حدادی ادامه داد: شرمنده کسی نیستم، چون معتقدم هیچ کدام از ورزشکاران کاروان اندازه من درد نکشیدند اما می‌گویم ببخشید به کسانیکه برایم زحمت کشیدند. به کسانیکه وقتی لندن مدال گرفتم، خوشحال شدند. به آنهایی که ناراحت شدند، کاری ندارم اما از وزارت ورزش ممنونم. یکی از افرادی که شرمنده‌شان هستم، کیومرث هاشمی است، چون در این چندماه به من گفتند، هر چیزی می‌خواهم، در اختیارم قرار می‌دهند. فدراسیون هم برایم کم نگذاشت. من در این چند ماه هیچ مشکلی نداشتم و خودم بد بودم. الان به این فکر می کنم که کاش یک سال و نیم قبل، پایم را جراحی می‌کردم.

ارسال نظر: