المپیک ریو - ۲۰۱۶

کیهانی: عملکرد ارزنده رضایت بخش نبود/ پتانسیل و توان دو و میدانی ما همین است

کدخبر: 2054364

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: عملکرد ارزنده رضایت بخش نبود، ارزنده در تمرینات خوب ظاهر شده بود ولی در روز مسابقه نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » از ریو، مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: عملکرد ارزنده رضایت بخش نبود، ارزنده در تمرینات خوب ظاهر شده بود ولی در روز مسابقه نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی در ادامه اظهار داشت: به هر حال پتانسیل و توان دو و میدانی ما همین است فدراسیون در این تمام تلاشش را کرد تا نمایندگان کشورمان در این رشته بتوانند با حداکثر آمادگی راهی المپیک شوند، ولی المپیک میدانی است نمی‌توان هیچ چیزی را پیش بینی کرد.

وی در خصوص عملکرد احسان حدادی گفت: احسان به رغم آسیب دیدگی که داشت با تمام توان دیسک پرتاب کرد. او بزرگ دو و میدانی‌کاران است و تمام تلاشش را کرد تا به آسیب دیگی بتواند بار دیگر افتخار آفرینی کند و همین زحمات و تلاش‌های وی در تمرینات و مسابقات ستودنی است.

کیهانی در خصوص زورآوند نیز اظهار داشت: او هم زحمت زیادی کشید و تلاش‌های او در مسابقه امروز ستودنی است به هر حال دو و میداتی شرایط خاص خودش را دارد ودر برخی رشته‌ها همین که سهمیه گرفتیم یک موفقیت است ولی برای روی سکوی المپیک رفتن باید بیشتر تلاش و سرمایه‌گذاری کنیم.

ارسال نظر: