اعدام ۴۰ نفر در "حلب" سوریه توسط "جبهه النصره"

کدخبر: 2054533

تروریست‌های "جبهه النصره" دو پیکارجو و تمامی اعضای خانواده‌هایشان را که قصد داشتند از مناطق تحت تصرف تروریست‌ها در حلبِ سوریه خارج شوند، کشته‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرکز مصالحه روسیه در سوریه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «گروه تروریستی جبهه النصره در محله قریه الانصاری واقع در شرق شهر حلب دو معارض و تمامی اعضای خانواده آنها را اعدام کرد.»

در اطلاعیه این مرکز آمده است گروه تروریستی جبهه النصره که به جبهه فتح الشام تغییر نام داده است «در مجموع 40 نفر» را کشته است.

پرس تی وی نوشت: بر اساس این اطلاعیه، این دو پیکارجو قصد داشتند سلاح‌های خود را به زمین بگذارند و به همراه خانواده‌های خود از طریق گذرگاه‌های انسانی وارد مناطق تحت کنترل ارتش سوریه شوند.

مرکز مصالحه روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود تروریست‌ها سه غیرنظامی را که قصد داشتند وارد مناطق تحت کنترل دولت شوند در محله کرم القصر به قتل رساندند.

این مرکز خاطر نشان کرد: «تروریست‌ها مانع از جابجایی مردم از طریق گذرگاه‌های انسانی می‌شوند. تمامی راه‌ها به سوی این گذرگاه‌ها مین گذاری شده و هدف خمپاره قرار می‌گیرند.»

ژنرال سرگئی رودسکوی، رئیس یگان عملیات ستاد کل ارتش روسیه، 20 مرداد اعلام کرد هفت مسیر فرار برای غیرنظامیان و پیکارجویانی که می‌خواهند تسلیم دولت سوریه شوند، در نظر گرفته شده است.

رودسکوی با اشاره به وجود گذرگاهی مختص پیکارجویان مسلح در نزدیکی جاده کاستلو در شرق حلب افزود «شماری» از عناصر مسلح از طریق این گذرگاه از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها گریخته‌اند.

کشتار این افراد در حالی صورت گرفت که از 21 مرداد برقراری آتش بس سه ساعته (از 10 صبح تا 13 به وقت محلی) در شهر حلب با هدف تسهیل جابجایی غیرنظامیان و ارسال کمک‌های بشردوستانه به این شهر جنگ زده اجرایی شده است.

ارسال نظر: