تشدید تدابیر امنیتی در تاجیکستان

کدخبر: 2054567

سخنگوی وزارت کشور تاجیکستان از تشدید تدابیر امنیتی در این کشور در آستانه بیست‌وپنجمین سالگرد جشن استقلال خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "عمرجان امامعلی" سخنگوی وزارت کشور تاجیکستان امروز در کنفرانس خبری در شهر دوشنبه گفت: در آستانه بیست و پنجمین سالگرد جشن استقلال تاجیکستان تدابیر امنیتی در کشور افزایش خواهد یافت و به همین منظور تمام گذرنامه‌های شهروندان این کشور بازرسی می‌شوند.

وی افزود: طبق معمول قبل از اجرای جشن‌های مهم تاجیکستان همه برنامه های امنیتی در کشور از جمله بازرسی گذرنامه‌ها صورت می‌گیرد.

امامعلی در ادامه تصریح کرد: کمتر از یک ماه دیگر، تاجیکستان بیست و پنجمین سالگرد استقلال خود را جشن می‌گیرد و به این خاطر مقامات ذیربط گذرنامه‌های ساکنان را بازرسی و همچنین محل زندگی و هویت ساکنان منازل را مشخص می‌کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاجیکستان همچنین از شهروندان این کشور دعوت کرد تا در این راستا با مقامات ذیربط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

معمولا در تاجیکستان همه ساله در آستانه جشن استقلال، تدابیر امنیتی تشدید می‌شود. یکی از دلایل تشدید تدابیر امنیتی بازدید احتمالی «امامعلی رحمان» رئیس‌جمهور این کشور از برخی مناطق در این روز عنوان می‌شود.

تاجیکستان با جمعیت بیش از 8/8 میلیون نفری خود، در پی فروپاشی اتحاد شوروی سابق در تاریخ 9 سپتامبر سال 1991 میلادی اعلام استقلال کرد.

ارسال نظر: