انتقاد شدید ترامپ از "عملکرد جانبدارانه" رسانه‌های آمریکا

کدخبر: 2055059

کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رسانه‌های کشورش را به عدم پوشش مناسب اخبار مربوط به کمپین وی متهم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "دونالد ترامپ"، نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اظهار کرد، رسانه‌های این کشور اخبار مربوط به کمپین انتخاباتی وی را به طور مناسب پوشش نمی‌دهند.

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد، پوشش مناسب اخبار کمپین انتخاباتی او می‌تواند باعث شود که از رقیب دموکرات خود یعنی هیلاری کلینتون ۲۰ درصد جلو بیفتد.

ترامپ تصریح کرد، رسانه‌های آمریکایی از کلینتون جانبداری می‌کنند و اخبار مربوط به گردهم‌آیی‌های حامیان این کاندیدای جمهوری‌خواه را آن‌چنان که باید پوشش نمی‌دهند.

وی اظهار کرد: اگر رسانه‌های فاسد اخبار مربوط به من را صادقانه پوشش دهند و از اظهارات من سوء تأویل نکنند، می‌توانم بگویم که کلینتون را با اختلاف ۲۰ درصد پشت سر خواهم گذاشت.

ترامپ گفت، روزنامه نیویورک تایمز در پوشش اخبار مربوط به وی، به منابع ناشناس استناد و گزارش‌های غیردرست منتشر کرده است.

این کاندیدای جمهوری‌خواه خاطرنشان کرد: تجمع‌های حامیان من به درستی در رسانه منعکس نمی‌شوند. آن‌ها هرگز پیام واقعی مرا به گفت‌وگو نمی‌گذارند و هیچ‌گاه جمعیت حامیان مرا نشان نمی‌دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: