المپیک ریو - ۲۰۱۶

بولت: آمدم تا به دنیا یک بار دیگر ثابت کنم که بهترین هستم/ می‌خواهم طلای ۲۰۰ متر را هم بگیرم

کدخبر: 2055119

سریع‌ترین ورزشکار المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: اعتماد به نفس بالایی دارم و رقابت ۱۰۰ متر سخت‌ترین آزمون برایم بود و حالا می‌خواهم طلای ۲۰۰ متر را هم بگیرم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اوسین بولت در فینال دوی 100 متر المپیک موفق شد با زمان 9.80 ثانیه به مدال طلا برسد و کسب سومین طلای المپیکش در این ماده را جشن بگیرد.

بولت پس از این قهرمانی گفت: خوشحالم و به خودم افتخار می‌کنم. آمدم تا به دنیا یک بار دیگر ثابت کنم که بهترین هستم. این اولین گام در مسیر درست است.

وی درباره اینکه در ابتدای مسابقه بامداد امروز از «جاستین گاتلین» عقب افتاده بود، عنوان کرد: حقیقت این است آنچه در پخش تلویزیونی دیده می شود، بدتر از آن چیزی است که من احساس می‌کردم. می‌دانستم این اتفاق رخ می‌دهد. گاتلین همیشه خیلی خوب شروع می‌کند، اما آنچه من انجام می‌دهم، نیازمند زمان است.

سریع‌ترین ورزشکار المپیک درباره حضورش در رقابت دوی 200 متر اظهار داشت: اعتماد به نفس بالایی دارم. رقابت 100 متر سخت‌ترین آزمون برایم بود. حالا می‌خواهم طلای 200 متر را هم بگیرم.

بولت درباره اظهار نظرش پس از المپیک لندن که گفته بود به دنبال جاودانه شدن است و حالا با سومین طلا در 100 متر چگونه این موضوع را تعریف می‌کند، گفت: یک روز گفتم که اگر سومین طلا را بگیرم، جاودانه می‌شوم. بله، دوست دارم که جاودانه باشم.

این دونده جامائیکایی در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که اگر نتواند در ریو به سه طلا برسد، آیا این یک ناکامی برایش است، عنوان کرد: قطعاً همین‌طور است. من به اینجا آمده ام تا سه طلا بگیرم و این هدفم است. اگر نتوانم به این هدف برسم، این یک شکست واقعی خواهد بود.

ارسال نظر: