معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خبر داد:

آتش‌سوزی در هتل زائران ایرانی در نجف/ ۳۱ زائر دچار حادثه شدند

کدخبر: 2055318

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف خبر داد و گفت: بر اثر این آتش‌سوزی ۳۱ زائر ایرانی دچار حادثه شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیرحسین کولیوند در گفتگو با فارس با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر امروز در هتل «مضیف» واقع در میدان صاحب نجف به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه 31 زائر ایرانی در این آتش‌سوزی دچار حادثه شده‌اند، گفت: 14 نفر در محل حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر به صورت سرپایی درمان شدند و 17 نفر دیگر به درمانگاه ولایت انتقال یافتند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: 3 نفر از مصدومانی که به درمانگاه ولایت منتقل شده بودند به بیمارستان نجف اعزام شدند.

کولیوند با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان مساعد است، گفت: عمده مشکل آنها دودزدگی و مشکلات ریوی بوده که خوشبختانه با اقدامات انجام شده کسی دچار مصدومیت شدید نشده است.

وی خاطرنشان کرد: زائرانی که در محل هتل حادثه دیده بودند از استان قم و هرمزگان هستند و اسامی 3 مصدوم بستری در بیمارستان نجف «مجتبی سلامی»، «علی رنجبری» و «بتول زارعی» است.

ارسال نظر: