رهبر راست‌گرایان افراطی آلمان:

تمام پناهجویان باید به جزایر خارج از اروپا تبعید شوند

کدخبر: 2055496

رهبر حزب راست افراطی "آلترناتیو برای آلمان" گفته که برلین باید مهاجران غیرقانونی و پناهجویانی را که درخواستشان رد شده به جزایری خارج از اروپا بفرستد و دفتر امور آوارگان را به اداره مهاجرت تبدیل کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خانم "فراوکه پتری"، رهبر حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان در جریان مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد گفت: مهاجران غیرقانونی و پناهجویان که درخواستشان رد شده باید به دو جزیره خارج از اروپا منتقل شوند تا از سوی سازمان ملل مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: من پیشنهاد دادم که دفتر فدرال مهاجرت و آوارگان به دفتری برای مهاجرت تبدیل شود تا از این مساله مطمئن شویم که تمامی مهاجران غیرقانونی به زودی کشور را ترک می‌کنند.

رسانه‌های آلمان اعلام کردند که شاید منظور این رهبر راست گرای افراطی جزایر "مانوس" و "مائورو" در اقیانوس آرام باشد که استرالیا در آنها اردوگاه‌هایی را برای پناهجویان ایجاد کرده است. دولت استرالیا نیز اعلام کرده که این پناهجویان نمی‌توانند در این کشور باشند و باید به این جزایر بروند.

حزب آلترناتیو برای آلمان اوایل سال جاری میلادی به دلیل مطرح کردن برخی از مسایل مورد انتقاد قرار گرفت. رهبری این حزب گفته بود پلیس باید اجازه داشته باشد در مواقع ضروری به پناهجویانی که بدون نام‌نویسی قصد ورود به خاک آلمان را دارند، شلیک کند.

در سال گذشته میلادی بیشتر یک میلیون مهاجری که به آلمان وارد شدند آواره‌های جنگی از عراق، سوریه و افغانستان هستند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: