دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت:

برای پیگیری مشکلات استخدامی به رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها متوسل شدیم

کدخبر: 2055645

تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت در تجمع مقابل اعلام کردند که با توجه به عدم رفع مشکلاتشان و با توجه به سابقه پیگیری‌های رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در پرونده بورسیه‌ها، طی نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام محمدیان خواستار ورود ایشان به این پرونده شده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت در دور جدید اعتراضاتشان از روز یکشنبه هفته گذشته (17 مرداد) تجمع اعتراض‌آمیزی را مقابل مجلس به دلیل توقف روند جذب‌شان در این وزارتخانه آغاز کرده‌اند که به دلیل عدم پاسخگویی مسئولین وزارت نفت همچنان ادامه دارد.

این دانشجویان از سال گذشته پیش از امتحانات دی‌ماه تجمعات اعتراض‌آمیز خود را آغاز کردند، حتی کار به تحصن شبانه‌روزی در حیاط دانشگاه کشید و امتحانات نیز لغو شد، اما دانشجویان دست بردار نبودند.

گفتنی است تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت در حاشیه تجمع امروز مقابل مجلس شورای اسلامی به خبرنگار "خبرنامه دانشجویان ایران" اعلام کردند که با توجه به عدم رفع مشکلاتشان و با توجه به سابقه پیگیری های رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پرونده بورسیه ها، طی نامه ای خطاب به حجت‌الاسلام محمدیان خواستار ورود ایشان به این پرونده شده اند.

ارسال نظر: