آسیب شناسی عملکرد نظام بانکی در حمایت از تولید امشب در برنامه ثریا

کدخبر: 2055864

برنامه امشب ثریا با حضور کارشناسان اقتصادی و معاون بانک مرکزی به آسیب شناسی عملکرد نظام بانکی در حمایت از تولید اختصاص دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برنامه امشب ثریا همزمان با رکود اقتصادی حاکم برتولید و صنعت کشور، به بررسی عملکرد و وظایف حساس بانک‌‌هایی می‌پردازد که می‌توانند به تولید، صنعت و در مجموع اقتصاد کشور کمک کنند اما غالب فعالیتشان را معطوف به بنگاه‌داری موسسات خودشان و برج‌سازی کرده اند.

ثریای امشب با حضور دکتر پرویز داوودی، عضو هیات علمی دانشگاه و معاون اول رییس جمهور در دولت نهم و فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی به بررسی عملکرد نظام بانکی درحمایت از بخش های مختلف تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی می‌پردازد.

همچنین آسیب شناسی علمکرد نظام بانکی در زمینه بنگاه‌داری بانک‌ها وآفت‌های آن بر اقتصاد کشور نیز با نگاهی کارشناسانه نقد و بررسی خواهد شد.

در برنامه این هفته ثریا شیوه‌های نظارت بانک مرکزی بر بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری و میزان موفقیت این نظارت‌‌ها مورد واکاوی قرار خواهدگرفت و نقش بانک‌ها در ایجاد رونق اقتصادی و خروج از رکود بررسی می‌شود. مهمان گپ و گفت این برنامه هم علیرضا سیفی از مجریان پویش مردمی وام ازدواج است.

ارسال نظر: