وزیر ارتباطات:

معیشت مردم مساله اصلی دولت در سال ۹۵ است

کدخبر: 2056121

واعظی معیشت مردم را مسأله اصلی دولت در سال ۹۵ عنوان کرد و بیان داشت: باید با ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد کسب‌وکار برای جوانان متخصص و متعهد ایران کار کشور را جلو ببریم که با فرصت به‌وجود آمده توسط برجام می‌توان این کار را عملیاتی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمود واعظی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان از اولویت‌های دولت در ایجاد کسب‌وکار و رونق اقتصادی در سال 95 خبر داد و اظهار داشت: خوشنود هستم به سرزمینی پا می‌گذارم که یک‌هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز نیز در صف مقدم دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) قرار دارد و به‌پای امنیت این کشور شهید می‌دهد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی لیاقت بهترین خدمت‌ها را دارند و دولت تدبیر و امید خدمت‌رسانی را از روز نخست در دستور کار خود قرار داده است.

واعظی معیشت مردم را مسأله اصلی دولت در سال 95 عنوان کرد و بیان داشت: باید با ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد کسب‌وکار برای جوانان متخصص و متعهد ایران کار کشور را جلو ببریم که با فرصت به‌وجود آمده توسط برجام می‌توان این کار را عملیاتی کرد.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: امروز به برکت سکانداری مقتدرانه رهبری بین سه قوا ارتباط بسیار خوبی وجود دارد که فضای خدمت‌رسانی را آسان‌تر می‌کند.

وی از انتقال دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرستان جهرم و طرح آن‌ها در جلسه هیات‌دولت خبر داد و گفت: با صحبت‌هایی که با نماینده مجلس، فرماندار و امام‌جمعه جهرم داشتم به‌یقین گزارشی از این سفر را به رئیس‌جمهور خواهم داد و مسائل را با معاون اول ایشان مطرح می‌کنم تا برای برخی از مشکلات جهرم که مهم‌ترین آن مشکل آب است راه‌حلی پیدا کنیم.

واعظی قول داد در مورد پروژه‌های بزرگ و ملی جهرم نیز پیگیری‌هایی انجام دهد تا شاهد تسریع در روند اجرایی آن‌ها باشیم.

ارسال نظر: