عضو هیئت رئیسه مجلس:

سازمان بسیج اساتید برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیشگام شود

کدخبر: 2056273

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بسیج اساتید را نهادی انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: نقش قشر فرهیخته در حل کردن برخی از مشکلات واضح بوده و لذا توقع می‌رود این سازمان نیز برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیشگام شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیرحسین قاضی‌زاده در آستانه برگزاری اجلاس هفدهم بسیج اساتید در مشهد با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی در وضعیت کنونی کشور، گفت: هم‌اکنون شاهد مشکلات معیشتی مردم هستیم و این موضوعات دغدغه جدی مقام معظم رهبری است.

قاضی‌زاده اظهار داشت: این دغدغه، تا جایی رسیده که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شرمندگی می کنند.

وی با اینکه اینکه دشمن امروز نفوذ به جمهوری اسلامی ایران را از مبادی اقتصادی در دستور کار قرار داده است تصریح کرد: طبیعی است که در وضعیت کنونی مهم‌ترین مطالبه ای که مقام معظم رهبری دارند مسئله اجرای اقتصاد مقاومتی بوده که مسئولان باید در این حوزه اقدامات منتج به نتیجه عملی داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی بسیج اساتید را نهادی انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: نقش قشر فرهیخته در حل کردن برخی از مشکلات واضح بوده و لذا توقع می‌رود این سازمان نیز برای حل مشکلات اقتصادی کشور پیشگام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران مؤلفه های زیادی برای تبدیل شدن به قدرت بین‌المللی است اما ضعف‌های اقتصادی برای این راه، مشکلاتی را به وجود می آورند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بسیج بازوی اصلی انقلاب بوده و در دوران های سختی مانند دفاع مقدس به کمک نظام آمد، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز کشور در نوعی جنگ قرار داشته که روش نفوذ دشمن از راه اقتصادی بوده و باید دقت زیادی در آن انجام داد.

وی ادامه داد: باید گفت که دشمن راه نفوذ خود به فرهنگ ایرانی و اسلامی را از روش‌های اقتصادی به جامعه باز می کند و مبارزه با این موضوع باید در صدر اقدامات باشد.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی سمنان خطر نفوذ را از خطر جنگ به مراتب بیشتر عنوان کرد.

قاضی زاده گفت: در زمانی که جنگ علنی وجود داشته باشد همه مردم وارد عمل می شوند اما در جنگ نرم جامعه به تدریج به وضعیت به وجود آمده خو گرفته و پس از چندی مشاهده می‌کنیم تعداد زیادی آمریکایی غیر آمریکایی در ایران زندگی می‌کنند، به عبارت دیگر تعداد افرادی که ملیت ایرانی اما فرهنگ غربی دارند افزایش چشمگیری پیدا می کند.

گفتنی است، هفدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از ۹ تا ۱۲ شهریور 95 با حضور استادان و نخبگان دانشگاهی بسیجی، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و ... بامحوریت « اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی» در سالن صبای مشهد مقدس برگزار می‌شود.

ارسال نظر: