با حضور ۵۰۰ مسئول بسیج دانشجویی سراسر کشور

همایش "خط امام(ره)" آغاز به کار کرد/ تبیین خط امام رسالت جریان دانشجویی کشور است

کدخبر: 2056303

نشست سالانه مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با عنوان همایش "خط امام(ره)" با حضور ۵۰۰ نفر از مسؤولین بسیج دانشجویی ۱۵۰ دانشگاه تاثیرگذار کشور آغاز شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نشست سالیانه مسؤولین بسیج دانشجویی 150 دانشگاه از سراسر کشور در قالب همایش چهار روزه «خط امام(ره)» با شعار «دانشجوی بسیجی؛ مؤمن انقلابی» در سالن همایش های آستان قدس رضوی آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع خبرنگاران درباره اهداف این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی مهمترین مسائل روز کشور در حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با حضور 500 نفر از مسؤولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور است.

داوود گودرزی با بیان اینکه دو موضوع «اقتصاد مقاومتی» و «مبارزه با فساد اقتصادی» به طور ویژه در این همایش بررسی می‌شود،‌ افزود: در این همایش از چهره های مطرح کشور نظیر آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام صدیقی و حجت الاسلام رئیسی و همچنین چهره های جریان انقلابی همچون استاد رحیم پور ازغدی، سعید جلیلی و علیرضا زاکانی و همچنین معاون فرهنگی وزیر علوم و وزیر بهداشت به عنوان نمایندگان دولت دعوت به عمل آمده است.

وی این همایش را نشست هماهنگی و بحث و بررسی و مطالبه گری از مسؤولین توصیف کرد و گفت: موضوع محوری نشست های سراسری بسیج دانشجویی از سال 93 تبیین خط امام(ره) بوده است و با هدف تبیین مکتب و راه امام به عنوان شاخصه اصلی جریان انقلابی کشور برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه فرزندان امام و رهبری در بسیج دانشجویی بازخوانی بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری را برای تشخیص راه انقلاب و جلوگیری از انحراف مکتب امام(ره) مبنای کار خود قرار داده اند، تصریح کرد: باید راه امام را بشناسیم چراکه راه امام چراغ راه ماست و هندسه انقلاب از راه امام(ره) برگرفته شده است و در واقع جریان دانشجویی کشور رسالت خود می داند که خط اصیل امام را تبیین و تحلیل کند و نگاه امام به مسائل مختلف را بشناسند تا شاخصی برای شناخت داشته باشد.

گودرزی بررسی نگاه امام در موضوعات مختلف از جمله مردم، آزادی، عقلانیت، فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی را در این همایش اعلام کرد و گفت: متأسفانه خط امام با گذشت سه دهه از انقلاب که فرمایشات و صوت و تصویر امام هنوز هست مدعیانی پیدا شده است تا از امام چهره دیگری نشان دهند.

وی تحریف کنندگان خط امام را علاوه بر خارج از کشور در داخل کشور هم دانست و تأکید کرد: عده‌ای در داخل ادعای خط امام دارند ولی خلاف آن حرکت می کنند، فلذا در این همایش مبانی گفتمان انقلابی، اهداف و اصول و شاخص های خط امام و مسیر آینده انقلاب را تبیین می کنیم. انتهای پیام/3268/ج30/

ارسال نظر: