اگر طلای دوی ۴ در ۱۰۰ متر را نمی‌گرفتیم هم تیمی‌هایم را کتک می‌زدم

بولت: تبدیل به یکی از بزرگان ورزش شدم/ قطعا در المپیک توکیو شرکت نمی‌کنم

کدخبر: 2056427

سریع‌ترین دونده جهان گفت: همانطور که قبل از المپیک گفته بودم به دنبال کسب ۳ طلا بودم و با این ۳ مدال تبدیل به یکی از بزرگان ورزش شدم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی دو و میدانی جامائیکا امروز در دوی 4 در 100 متر با ترکیب یوسین بولت، آسافا پاول، یوهان بلیک و نیکل آشمید موفق به کسب مدال طلا شد تا یوسین بولت با کسب 9 مدال طلا در تاریخ المپیک نام خود را جاودانه کند.

بولت بعد از کسب این مدال طلا اظهار داشت: همانطور که قبل از المپیک گفته بودم به دنبال کسب 3 طلا بودم و با این 3 مدال تبدیل به یکی از بزرگان ورزش شدم. من خودم را آماده کرده بودم و به سختی کار کرده بودم تا به اینجا بیایم. من بدون هم تیمی هایم نمی توانستم به چنین افتخاری برسم. من باید از آن ها تشکر کنم و به خودم افتخار کنم.

اسطوره دو و میدانی جهان عنوان کرد: به هم‌تیمی‌هایم گفته بودم که اگر امروز مدال طلا نگیریم آنها را کتک خواهم زد. فشار زیادی وجود داشت. من به این مدال طلا به‌عنوان پایانی موفقیت‌آمیز برای کارمان نگاه می‌کنم. من برای چنین لحظاتی زندگی می‌کنم. اکنون لحظه‌ای زیبا برایم رقم خورده است و به‌همین خاطر وقتی به خانه بگردم تا دیر وقت درباره‌اش صحبت می‌کنم و می‌خواهم از آن لذت ببرم. انگار این لحظات واقعی نیستند. احساس فوق‌العاده‌ای دارم. من بهترینم.

بولت در پایان در خصوص احتمال حضورش در المپیک 2020 توکیو گفت: نه. قطعا نه. من باز نخواهم گشت.

ارسال نظر: