نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

محمود عباس دست نشانده است/ اکثریت جامعه فلسطین دوستدار ایران هستند

کدخبر: 2056574

ناصر ابوشریف گفت که محمود عباس (ابومازن) رئیس تشکیلات خودخوانده فلسطین دست نشانده قدرت‌های عربی است و در مسائل فلسطین هیچ اهمیتی به نظر مردم و گروه‌های فلسطینی نمی‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفتگو با عصراندیشه گفت:محمودعباس دست نشانده قدرتهای عربی است و در مسائل فلسطین هیچ اهمیتی به نظر مردم و گروه‌های فلسطینی نمی‌دهد.

وی در این مصاحبه که مشروحش به زودی منتشر می شود، تصریح کرد: مسیحیان افراطی در جنگ‌های صلیبی، مسجد الاقصی را به اصطبل خوک‌ها تبدیل کردند، اما مسلمانان فلسطین کوچکترین آسیبی در طول تاریخ به یک آجر کلیسای قدیمی آن‌ها نرساندند.

ابوشریف افزود: اکثریت جامعه اهل سنت فلسطین جامعه ایران را دوست دارند و مردم ایران را، برادر خود و مردمی اسلام مدار می‌دانند.

وی گفت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران از حامیان ایران بوده و هیچ گاه به مخالفت با ایران و نظام اسلامی آن نپرداخته است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: در طول تاریخ مسیحیان و یهودیان به فلسطین تعدی کرده‌اند، اما در هیچ برهه‌ی تاریخی، حتی در زمانی که فلسطین اسلامی دارای حکومت و قدرت بوده است، به هیچ دین و گروه مذهبی تعدی نشده است.

ابوشریف گفت: فلسطین ایران را کشوری اسلامی میداند و برطبق واقعیت با ایران رابطه برقرار کرده است، نه طبق مصلحت.

وی در واکنش به دیدار اخیر محمود عباس رئیس تشکیلات خودخوانده فلسطین با سرکرده کروهک منافقین در پاریس افزود: محمود عباس، فردی دست نشانده قدرتهای عربی است. او در مسائل فلسطین هیچ گونه اهمیتی به نظر مردم و دیگران گروه‌های فلسطینی نمی‌دهد.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت: جهاد اسلامی فلسطین امام خمینی (ره) را بزرگ رهبر جهان اسلام و اقتدا به او را لازمه اقتدار جهان اسلام می‌داند؛ جهان اسلام یعنی تمام مسلمین: چه شیعه و چه سنی.

دکتر ناصر ابوشریف مسئول دفتر حرکت جهاد اسلامی فلسطین و نماینده رمضان عبدالله شلح دبیرکل این جنبش ، هشت سال است که نماینده این جنبش جهادی در ایران است.

ارسال نظر: