وزیر ارتباطات در شورای اداری مشترک خمین، دلیجان و محلات:

۶۰ کشور برگ دنیا آمادگی خود برای ترانزیت دیتا به ایران را اعلام کرده‌اند

کدخبر: 2056636

وزیر ارتباطات، فناوری اطلاعات گفت: ۶۰ کشور برگ دنیا آمادگی خود برای ترانزیت دیتا به ایران را اعلام کرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمود واعظی امشب در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان که به میزبانی شهرستان محلات برگزار شد با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات عمومی مردم اظهار داشت: دولت متعلق به همه مردم است و هیئت دولت در تلاش است تا مشکلات باقیمانده از قبل را حل کند.

وی افزود: دولت تلاش دارد تا به آنچه که به مردم وعده داده عمل کند که در این جهت و در راستای دستیابی به امنیت، آرامش، ثبات و رونق اقتصادی، همدلی قوای سه‌گانه و رسیدگی به معیشت مردم تلاش بسیار زیادی کرده و سعی دارد چهره نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی ارتقا بخشد.

واعظی تصریح کرد: در زمان آغاز به کار دولت یازدهم در ارتباط با مسایل اقتصادی کشور معضلات و مشکلات بسیاری وجود داشت و همه کارها و مسائل اقتصادی با چند شرکت محدود چینی انجام می‌شد و به سبب تحریم‌ها ارتباط با شرکت های بین‌المللی ناممکن بود.

وی اضافه کرد: پس از برجام، شرکت‌های بزرگ از قاره‌های مختلف آسیا، اروپا و آفریقا برای برقراری ارتباط و همکاری با ایران اعلام آمادگی داشته‌اند و براساس آمارها و اطلاعات موجود ایران آمادگی ترانزیت دیتا به کشورهای دنیا را دارد و 60کشور بزرگ دنیا با ایران در این زمینه اعلام آمادگی برای همکاری کرده‌اند.

اقتصاد مقاومتی راهگشاست و می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت فعلی ایران اسلامی گفت: چهره بین‌المللی ایران تغییر کرده و شرکت‌های خارجی در کشور اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند و با جذب سرمایه، به سوی امنیت و ثبات اقتصادی در حال حرکت هستیم و این درحالیست که دولت کارها را با تدبیر انجام می‌دهد و برای امور، کار کارشناسی انجام می‌شود که با برطرف ساختن نوسانات ارز، طلا و بورس یک ثبات اقتصادی در بازار ایجاد شده است.

واعظی به شعار سال اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی راهگشاست و می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند این درحالی است که امسال نشانه‌های خوب اقتصادی وجود وجود دارد و در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی شاهد رشد بوده و تراز تجاری کشور مثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه خرید گندم، امسال دولت بیشتر از 2 برابر پیش‌بینی‌های برنامه انجام شده به طوری که دولت اقدام به خرید گندم به 11 میلیون تن گندم تاکنون کرده است.

ارسال نظر: