همزمان با روز صنعت دفاعی انجام شد؛

بازدید رئیس‌جمهور از توانمندی‌های وزارت دفاع در حوزه هوایی

کدخبر: 2056686

روحانی از نمایشگاه توانمندی‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و سامانه پدافند هوایی برد بلند باور ٣٧٣ بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روحانی روز یکشنبه همزمان با ٣١ مرداد روز صنعت دفاعی، با حضور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از توانمندیهای این وزارتخانه در حوزه هوایی شامل بخش های هواپیماهای جنگنده و ترابری، بالگردها، هواپیماهای بدون سرنشین و فناوری های نوین بازدید و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و تحولات این حوزه راهبردی از جمله مراحل طراحی و ساخت نخستین موتور توربوجت ملی هواپیما قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید که سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وی را همراهی می کرد، همچنین از بخش های مختلف سامانه پدافند هوایی برد بلند باور ٣٧٣ که به دست توانمند دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و با همکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مراکز علمی و پژوهشی کشور طراحی و ساخته شده است، بازدید کرد.

روحانی در بدو ورود به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در یادمان شهدا، به مقام شامخ شهیدان وزارت دفاع ادای احترام کرد و از یگان تشریفات مستقر در میدان سان دید.

ارسال نظر: