سازمان سنجش اعلام کرد

آغاز انتخاب رشته باآزمون دانشگاه آزاد از ساعت ۲ بعدازظهر/ امشب، آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور

کدخبر: 2056692

داوطلبان آزمون سراسری سال جاری که قصد انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه آزاد را دارند از ساعت ۱۴ امروز می‌توانند از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تمام داوطلبان آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند می‌توانند از ساعت 14 امروز یکشنبه 31 مرداد تا پایان روز دوشنبه 15 شهریورماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با استفاده از نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب 20 رشته / محل اقدام کنند.

داوطلبان علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، می‌توانند از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند.

داوطلبان در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی( گروه آزمایشی اصلی، گروه هنر یا گروه زبان خارجه ) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.

داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند، در نظر داشته باشند که بخش اعظم رشته/ محل‌های دانشگاه آزاد بدون آزمون هستند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند. داوطلبان ابتدا از وجود رشته/محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به خریداری کارت اعتباری دوره مربوطه کنند.

همچنین مهلت انتخاب کد رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری ۹۵ ساعت ۲۴ امروز پایان می‌یابد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

توکلی افزود: تاکنون 286 هزار داوطلب برای انتخاب کد رشته محل‌های با آزمون و بیش از 33 هزار داوطلب برای انتخاب کدرشته محل‌های بدون آزمون اقدام کرده‌اند.

ارسال نظر: