در بازی با پیکان همه بازیکنان بد بودیم

قربانی: دلیلی ندارد از حالا به دربی فکر کنیم/مطمئن باشید شرایط استقلال خیلی بهتر می‌شود

کدخبر: 2056760

مهاجم استقلال گفت: دلیلی ندارد بازیکنان تیمش از حالا به دربی فکر کنند چرا که بیش از یک ماه تا این بازی مانده است و اول باید استقلال از این شرایط خارج شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهاجم استقلال ادعا می‌کند که شرایط این تیم با هماهنگی بیشتر بازیکنان بسیار بهتر می‌شود و این تیم بعد از تعطیلات شرایط بسیار بهتری پیدا می‌کند.

علی قربانی در گفتگو با « نسیم آنلاین » اظهار داشت: که دلیلی ندارد بازیکنان تیمش از حالا به دربی فکر کنند چرا که بیش از یک ماه تا این بازی مانده است و اول باید استقلال از این شرایط خارج شود.

عملکرد استقلال در 4 بازی اول لیگ باعث اعتراض خیلی‌ها شده است. خودت فکر این شرایط را می‌کردی؟

واقعیتش را بخواهید تیم ما تازه دور هم جمع شده است و من فکر می‌کنم در هفته‌های اول کمی زمان می‌برد که بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم. همه تیم‌هایی که تغییرات زیادی داشته‌اند با همین وضعیت روبرو هستند و من فکر می‌کنم هواداران باید به ما زمان بدهند. مطمئنا شرایط ما بهتر می‌شود و بعد از تعطیلات می‌توانیم بازی مورد انتظار هواداران را انجام بدهیم. اگر بازیکنان تازه وارد استقلال که من هم جزو آنها هستم به هماهنگی برسند به طور قطع روزهای خوبی را رقم می‌زنیم.

اما استقلال حتی خوب هم بازی نمی‌کند که تماشاگران امیدوار به آینده شوند. این موضوع قبول داری؟

من حرف شما را قبول ندارم. ما در بازی بازی‌هایی که برگزار کرده‌ایم چندان بد هم نبوده‌ایم، هرچند که قبول دارم شرایط ایده‌آلی نداشتیم. شما ببینید ما برابر صنعت‌نفت چقدر حمله کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد و با بدشانسی شکست خوردیم. در بازی با استقلال‌خوزستان در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم. واقعا در بازی با استقلال خوستان در گرمایی بازی کردیم که حتی راه رفتن هم سخت بود. فکر می‌کنم در این بازی اصلا حق ما باخت نبود اما بدشانسی آوردیم.

بازی با پیکان آنقدر بد بودید که حتی صدای اعتراض اعضای هیئت مدیره استقلال هم بلند شد. در مورد این بازی چه صحبتی داری؟

من هم قبول دارم در بازی با پیکان خوب بازی نکردیم و هیچ توجیهی هم نداریم. البته در این بازی هم در 20 دقیقه پایانی نمایش خوبی داشتیم و بد بازی نکردیم. ما باید یاد بگیریم که در سراسر بازی تهاجمی بازی کنیم تا بتوانیم حریفان‌مان را شکست بدهیم. شما شک نکنید ما در تعطیلات شرایط بهتری پیدا می کنیم.

تو امید اول گلزنی استقلال هستی ولی بر خلاف بازی با صنعت‌نفت برابر پیکان نتوانستی عملکرد خوبی داشته باشی. دلیل این موضوع چه بود؟

شما اگر بازی با استقلال را می‌دیدید واقعا برابر پیکان هیچ کدام از بازیکنان ما نمایش خوبی نداشتند و من هم مثل آنها در جریان بازی نقش زیادی نداشتم و خوب بازی نکردم. طبیعی است که وقتی به مهاجم توپ نرسد نمی‌تواند نمایش خوبی داشته باشد. البته من بهانه نمی‌آورم و می دانم توقع هواداران چقدر از بازیکنان استقلال زیاد است. مطمئن باشید من با هدف به استقلال آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم که خواسته‌های آنها را برآورده کنم.

با توجه به این که در استقلال به عنوان مهاجم هدف بازی می‌کنی، فکر می‌کنی چند گل می‌توانی تا پایان فصل برای این تیم بزنی؟

صد در صد به هواداران حق می‌دهم که از من توقع زیادی داشته باشند و فکر می‌کنم حرف شما هم درست است که با توجه به پستم باید گل بزنم. من خودم دقیقا این شرایط را می‌دانستم و به استقلال آمدم. نمی‌توانم بگویم که چند گل می‌زنم چون نمی‌خواهم شرمنده هواداران باشم. تنها قولی که می‌دهم این است که تمام تلاشم را می‌کنم که در پایان فصل تماشاگران از من و تیمم راضی باشند. این تنها چیزی است که می‌توانم در مورد آن قول بدهم.

در مورد استقلال هم می‌توانی همین قول را بدهی؟

مطمئن باشید شرایط استقلال خیلی بهتر می‌شود و فکر می کنم ما هنوز هیچ چیز را از دست نداده‌ایم. هواداران را راضی می‌کنیم ولی آنها هم باید به ما زمان بدهند چون در این شرایط حفظ روحیه تیم بسیار مهمتر از هر چیز دیگری است. آنها باید پشت ما باشند تا به روزهای آرمانی نزدیک شویم. استقلال بازیکنان بسیار با کیفیتی جذب کرده است و شرایط ما هرگز اینگونه نخواهد ماند.

این از بدشانسی استقلال نیست که دربی را باید در هفته ششم لیگ برتر برگزار کند؟

من این موضوع را بدشانسی نمی‌دانم و در واقع هیچ کدام از بازیکنان اصلا به دربی فکر نمی‌کنند. دلیلی ندارد که ما در ذهن‌مان به این موضوع فکر کنیم چون بیش از یک ماه به این بازی مانده است. ما الان فقط باید تلاش کنیم که استقلال را از این وضعیت خارج کنیم چون نه خودمان نه هواداران از این وضعیت اصلا راضی نیستند. مطمئنا به موقع به بازی پرسپولیس هم فکر می‌کنیم ولی الان وقت تمرکز روی تمرینات است.

ارسال نظر: