ساکت: مجموعه فدراسیون از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم‌های ملی دریغ نمی‌کند

کدخبر: 2056815

رئیس سازمان کمیته تیم های ملی گفت: با حضور پر شور تماشاگران، در روز ۱۱ شهریورماه از تیم ملی فوتبال حمایت خواهیم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت-رئیس سازمان کمیته تیم های ملی با تایید مطلب فوق گفت: به منظور حضور پرشور تماشاگران در روز 11 شهریورماه، نشستی را با هماهنگی کانون هواداران و تعدادی از باشگاهها از استانهای مختلف برگزار خواهیم کرد تا با مشارکت این مسئولین، نمایشی از حمیت ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال را داشته باشیم. در این جلسه که از مناطق مختلف کشور و باشگاههای محلی با اقوام مختلف تشکیل می شود در خصوص حمایت از تیم ملی به بحث و بررسی می پردازیم تا بهترین عملکرد را در این زمینه از تیم ملی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به زودی بخش های اجرایی مسابقه و نشست هماهنگی (LOC) توسط دکتر اسدی-دبیر کل فدراسیون تشکیل می شود تا هماهنگی های اجرایی، امنیتی، اداری، فرهنگی و ورزشی در این خصوص صورت بگیرد.
مشاور رئیس فدراسیون در ادامه درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در ایتالیا گفت:خوشبختانه تمرینات تیم ملی فوتبال در ایتالیا به خوبی و با شادابی و انگیزه بالایی در حال برگزاری است. اولین دیدار تمرینی تیم ملی روز جمعه انجام شد و دومین دیدار نیز روز سه شنبه برگزار می شود تا بازیکنان طبق برنامه کادر فنی، برنامه های تمرینی خود را به مرحله اجرا برسانند. فضای خوبی برای تمرینات تیم ملی فراهم شده و مجموعه فدراسیون از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم های ملی دریغ نمی کند.
ساکت در ادامه گفت: همزمان پس از بازگشت تیم ملی از ایتالیا، مجموعه استخر، سونا، جکوزی، سونای خشک و بخار مرکز آماده سازی تیم های ملی، مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد و از این پس تیم های ملی می توانند از این مرکز استفاده کنند. همچنین با توجه به تفاهم نامه ای که با موسسه امداد گران عاشورا به امضا رسید، مقرر شد تا این موضوع از طریق کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال به کلیه تیم های ملی اطلاع داده شود و آنها نیز در این امر مشارکت داشته باشند. قهرمانان فوتبال در مسائل فرهنگی و دیگر اقدامات بشر دوستانه همیشه یک پای همراه خواهند بود و این امر نماد اخلاقی فوتبال را نمایان می کند.
وی در ادامه در خصوص سیاستگذاری فدراسیون فوتبال برای بازی خداحافظی بازیکنان و بزرگان از فوتبال گفت: در راستای موضوع سیاستگذاری برای بازی خداحافظی بازیکنان بزرگ ملی و فوتبال ، در حال تدوین یک نظام نامه هستیم تا بر اساس آن اقدامات جدی خود را به مرحله اجرا بگذاریم. بر همین اساس کارگروهی را با حضور حوزه ریاست، سازمان تیم های ملی ، روابط عمومی و کمیته فرهنگی تشکیل خواهیم داد تا این نظام نامه به زودی تدوین و پس از تصویب رئیس فدراسیون فوتبال به مرحله اجرا برسد تا بر اساس یک الگوی ثابت و پایدار، از چهره های ماندگار فوتبال ملی اعم از بازیکن، داور، مربیان و مدیران ملی فوتبال تقدیر کنیم. طبیعی است که جواد نکونام به عنوان یک بازیکن شایسته و فنی برای همگان شناخته شده است و باید برنامه ای در شان وی انجام شود تا بهترین تقدیر از عملکرد ایشان صورت گیرد که با تدوین نظام نامه مذکور بسیاری از نیازهای ما برطرف و به مرحله اجرا خواهد رسید.
مدیر تیم های ملی فوتبال گفت: هم اکنون تیم ملی فوتسال در تایلند حضور داشته و در تورنمنتی که به میزبانی این کشور در حال برگزاری است، به مصاف حریفان خود می رود. ضمن اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی به چین سفر کرده تا در رقابتهای جام قاره ای آسیا حضور داشته باشد و کماکان اردوهای تدارکاتی تیم های ملی جوانان، نوجوانان بانوان و اقایان نیز در تهران در حال برگزاری است. وی در پایان گفت: حضور علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در فینال المپیک ریو بعد از افتخاراتی که این عزیزان در مسابقات بزرگ قبلی به دست آورده بودند، مایه مباهات و سرافرازی همه ما ایرانیان و به خصوص اهالی فوتبال و داوری است و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت های این عزیزان و علی الخصوص در جهام جهانی آنی باشیم.
ارسال نظر: