نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد

کاهش معضلات میدان شوش و فدائیان اسلام با احیاء پهنه کار و فعالیت

کدخبر: 2056852

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا تاکید کرد: پهنه کار و فعالیت در میدان شوش و خیابانهای اطرافش احیاء شود بسیاری از معضلات پیش آمده پس از پاکسازی هرندی در این محلات کاهش خواهد یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسماعیل دوستی در جریان دویست و هشتاد و چهارمین جلسه شورا با اشاره به بازدیدی که از میدان شوش و خیابان‌های اطراف و منتهی به این مسیر داشته است بر اجرای کامل طرح تفصیلی و احیا پهنه کار و فعالیت در این محله تأکید کرد و افزود: کاربری پهنه میدان شوش و خیابان‌های اطراف آن بر اساس کار و فعالیت تعریف شده است که تنها بخش غربی میدان به این امر اختصاص پیدا کرده است جایی که بازار چینی فروش‌ها در آن واقع شده است.

وی افزود: این در شرایطی است که پهنه شرقی این میدان پس از پاکسازی پارک هرندی به محل تجمع معتادین تبدیل شده است که نارضایتی سکنه و کسبه را به همراه دارد.

دوستی از احمد مسجد جامعی به عنوان تهران گرد و مهدی چمران رییس شورا خواست که بازدیدی ازاین محل داشته باشند تا فکری برای بهبود شرایط این محل بشود.

وی همچنین به ساخت پارک هرندی و پارک میدان شوش اشاره کرد و گفت: کار خوبی در این نواحی در حال انجام است که از شهرداری قدردانی می‌کنیم اما توجه به سرنوشت معتادین در این ناحیه هم نباید به فراموشی سپرده شود هرچند که این کار باید توسط دولت، بهزیستی و شهرداری توامان صورت گیرد.

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در ادامه سخنان خود اشاره‌ای هم به پخش نوار صوتی در خصوص جریان منافقین و دیدارشان با آیت الله منتظری گفت: انتشار این اصوات بسیار نگران کننده است چراکه تنها قصدشان ضربه زدن و تخریب چهره امام (ره) است.

دوستی افزود: این در حالی است که نظام، علما و ما هر چه داریم از امام است. وی از مسئولین ذی ربط خواست تا اقدامات پیشگیرانه‌ای را در این خصوص داشته باشند

ارسال نظر: