پالایش و پخش فروش سوخت نسیه به ایرلاین‌ها را جمع کرد

کدخبر: 2056872

سید ناصر سجادی با بیان اینکه این طرح از فردا برای تنها ۶ فرودگاه که دارای کمترین تعداد پرواز است، آغاز می‌شود، گفت: این طرح تا پایان شهریورماه در فرودگاه‌های سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی کشور از فردا (یکم شهریورماه) به صورت نقدی از طریق کارتهای بانکی خبر داد.

سید ناصر سجادی با بیان این‌که این طرح از فردا برای تنها 6 فرودگاه که دارای کمترین تعداد پرواز است، آغاز می‌شود، گفت: این طرح تا پایان شهریورماه در فرودگاه‌های سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همه زیرساختها، امکانات و تجهیزات لازم در فرودگاه‌های سراسر کشور به منظور پرداخت نقدی بهای سوخت از طریق کارتهای بانکی فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: همه شرکتهای هواپیمایی از فردا ملزم به پرداخت نقدی سوخت در فرودگاه‌ها از طریق بانکهای عامل (خودپردازها و دستگاه‌های پوز) هستند.

وی اعلام کرد: از یکم شهریورماه امسال فروش و تامین سوخت شرکتهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آسمان، ماهان، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، نفت و اترک تنها به صورت نقدی و با استفاده از کارت اعتباری بانکی امکانپذیر است.

به گفته سجادی، در صورت رعایت نکردن و اجرای این دستورعمل از سوی شرکتهای هواپیمایی همه مسوولیتها و تبعات ناشی از این اقدام به عهده شرکتها بوده و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: با ایجاد زیرساختهای لازم در همه فرودگاه‌های کشور زمان اجرای این طرح از ابتدای مردادماه به همه شرکتهای هواپیمایی اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان از مدیران شرکتهای هواپیمایی خواست تا با تهیه و تامین کارتهای بانکی معتبر، از جمله بانک ملت که به طور اختصاصی برای همین منظور طراحی و آماده شده، نسبت به تحویل سوخت اقدام کنند.

ارسال نظر: