رهبر القاعده:

"ابوبکر البغدادی" و نیروهای تحت فرمانش از خوارج بدترند

کدخبر: 2056961

در ادامه منازعات میان گروه‌های تروریستی، "ایمن الظواهری"، سرکرده القاعده، "ابوبکر البغدادی"، سرکرده داعش را با تعابیر بی‌سابقه‌ای مورد حمله قرار داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرکرده القاعده با بیان این که داعش و سرکرده آن در تلاشند تا میان صفوف مسلمانان دودستگی و تفرقه ایجاد کنند، افزود: گروه ابراهیم البدری (ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه داعش) از خوارج بدتر شده‌اند و علاوه بر تکفیر مردم مسلمان، علما، صالحان و مجاهدان را هم تکفیر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الظواهری در سخنانی که از سوی القاعده منتشر شد، گفت: داعش هر کسی را که با آنها مبارزه کند، کافر و همسرش را زناکار می‌داند. هرکسی را که با آنها جنگید، تکفیر کردند؛ حتی اگر برای اقامه دین و شریعت تلاش می‌کرد. انگار آنها پیغمبرند که محاربان خود را تکفیر می‌کنند.

سرکرده گروه تروریستی القاعده از داعش خواست ادله‌ای برای کفر القاعده و حقانیت کسانی که با بغدادی بیعت کرده‌اند، ارائه کند.

وی افزود: ما امروز از البدری می خواهیم در بیانیه ای رسمی، ادله ای موثق برای اثبات تکفیر ما بیاورد و نیز اسامی و مشخصات کسانی که با بغدادی بیعت کرده‌اند و تاریخ بیعتشان را اعلام کند؛ به خصوص کسانی که از بین نیروهای سابق صدام و بالاخص نیروهای اطلاعاتی او به داعش پیوسته‌اند.

الظواهری با هشدار درباره بیعت با ابوبکر بغدادی گفت: به کسانی که با ابراهیم البدری بیعت کرده و به گروه او پیوسته‌اند، هشدار می‌دهم که همگی شریک جرم او در تکفیر مسلمانان و ایجاد تفرقه میان مجاهدان و جنایت علیه انسان ها هستند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: