سروری عنوان کرد

هشدار به مسئولان در خصوص راه‌آهن مناطق ۱۷ و ۱۸/ نگذارید مطالبه مردم به اعتراض تبدیل شود

کدخبر: 2057055

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: قرار بود یک ماه بعد از حضور مدیرعامل راه‌آهن در صحن شورا درخصوص مشکلات مناطق ۱۷ و ۱۸ تصمیم گیری شود اما بیش از یک ماه است در سکوت خبری به سر می‌بریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز سروری با اشاره به عبور خط راه آهن از مناطق ۱۷ و ۱۸ و مشکلاتی که شهروندان این مناطق با آن دست و پنجه نرم می کنند گفت: چند سالی است که زندگی مردم در این مناطق با چالش ها و مشکلات جدی مواجه شده و متاسفانه مسئولان امر هر از چندگاهی وعده هایی برای حل این معضل دادند که تا امروز عملی نشده است.

سروری با بیان اینکه جمع شدن معتادان و قطع شدن مسیرهای ارتباطی منطقه مشکلات جدی را برای شهروندان ایجاد کرده است، گفت: فریاد اعتراض شهروندان این دو منطقه مدت ها است بلند شده اما با این حال هیچ پیشرفتی از وعده های مسئولان راه آهن و مدیریت شهری عملی نشده است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران اضافه کرد: قرار بود بعد از حضور مدیرعامل راه آهن در جلسه شورای شهر ظرف یک ماه موضوع به نتیجه مشخص رسیده و نتایج آن اعلام شود اما حالا بیش از یک ماه گذشته و در سکوتی خبری به سر می بریم.

سروری گفت: با این بدقولی مسئولان، کم کم امید مردم ناامید و دیوار بی اعتمادی بین وعده های مسئولان و مردم بلندتر می شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه امید داریم با توجه به توضیحات مدیرعامل راه آهن، راه حلی برای رفع این مشکل اتخاذ شود، گفت: اینکه هر بار شاهد تکرار مکرارت از طرفین ماجرا هستیم و موضوع به نتیجه نمی رسد بیشتر از هر چیز خاطر مردم منطقه را آزرده کرده است.

سروری گفت: پیشنهادم این است یکبار برای همیشه دو طرف موضوع، با نیت حل مشکل مردم و با گذشت، توافقی که رضایتمندی مردم را به وجود آورد انجام دهند تا مشکل حل شود.

وی با اشاره به اینکه قطعا مسئولان راه آهن و شهرداری تهران تلاششان حل مشکلات مردم است، گفت: مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ از وجود خط آهن در این مناطق از یک سو و فقدان ورزشگاه ها و فضای سبز مناسب در این مناطق رنج می برند.

ئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران به مسئولان مدیریت شهری و راه آهن تاکید کرد: نگذارید مطالبه به حق مردم به اعتراض تبدیل شود و این بدترین شکل انجام یک کار است. یعنی اقدام شیرین خدمت را آنقدر به تاخیر بیندازیم تا با یک اعتراض مدنی تبدیل به یک محصول تلخ شود و مردم لذت خدمت مسئولان را نچشند و احساس کنند تنها با اعتراض مدنی می شود مسئولان را مجبور به کاری کرد.

سروری با بیان اینکه ما در شورای شهر پیگیر حل مشکل شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ هستیم وعده داد به زودی مردم این دو منطقه شاهد حل مشکل خط آهن خواهند بود.

ارسال نظر: