وزیر ارتباطات:

امروز به برکت برجام، رشد اقتصادی کشور به ۸ درصد رسیده است

کدخبر: 2057193

واعظی گفت: در شرایط قبل از برجام که کشور دچار رکود اقتصادی بود، مراودات کشور ما فقط با کشور چین محدود شده بود؛ اما امروز به برکت برجام، رشد اقتصادی کشور ۸ درصد در جهت مثبت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امشب در دیدار با مردم کاشان در مسجد شامخی این شهرستان اظهار داشت: در شرایط قبل از برجام که کشور دچار رکود اقتصادی بود، مراودات کشور ما فقط با کشور چین محدودشده بود؛ اما امروز به برکت برجام، رشد اقتصادی کشور 8 درصد در جهت مثبت است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات بنیادی کشور ناشی از بیکاری است افزود: در دولت تدبیر و امید 500 هزار شغل برای حل این مشکل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با فعالیت‌های دولت در حوزه سلامت بیان کرد: دولت تلاش کرده مردم دغدغه‌ای برای بهداشت و درمان نداشته باشند؛ بر اساس طرح تحول نظام سلامت، در مناطق روستایی مردم 5 درصد از هزینه‌های درمان و در مناطق شهری 10 درصد این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت تأمین خواهد شد.

وی در رابطه تلاش دولت در رابطه با کاهش شکاف طبقاتی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای برای کاهش شکاف طبقاتی دارد و ریاست‌جمهور تأکیدات زیادی برای بهره‌مندی همه مردم از حقوق شهروندی برابر داشته‌اند.

واعظی با اشاره به فعالیت‌های این دولت در حوزه مخابرات خاطرنشان کرد: در این دولت سالانه 350 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات‌رسانی مخابراتی به روستاها و منطق محروم، اختصاص پیدا کرده است.

در حال تکمیل ...

ارسال نظر: