استاندار تهران: تغییری در فرمانداران نداریم

کدخبر: 2057196

هاشمی درباره اینکه آیا تغییراتی در سطح فرمانداران شرق استان تهران اعمال خواهد شد یا خیر، بیان کرد: برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران نداریم، مگر اینکه فرمانداری به علت‌های مختلف از جمله حضور انتخابات آتی استعفا دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین هاشمی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر ارزیابی وی از عملکرد دولت تدبیر و امید در بحث مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد: در این زمینه، سیاست پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را اتخاذ کردیم.

وی افزود: در بحث جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی بستر رودخانه‌ها 97 درصد موفق بوده‌ایم و در این خصوص در کشور پیشتاز هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های مربوطه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته است، گفت: تمام دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها، منابع طبیعی و امور آب وظیفه دارند تا اجازه دهند کسی در حریم آنها ساخت و ساز غیرمجاز انجام دهند و باید بلافاصله جلوگیری کنند.

هاشمی ادامه داد: این موضوع را به عنوان سیاست اصلی اتخاذ کرده‌ایم و دستگاه‌های اجرایی هم نسبت به سال‌های گذشته خوب عمل و پیشگیری کرده‌اند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص پروژه خط انتقال لوله گاز دماوند به لاریجان تصریح کرد: این پروژه اختلافاتی است که بین دو استان وجود دارد که شرکت ملی گاز باید آن را بررسی کند و نیاز به بحث کارشناسی دارد.

استاندار تهران درباره اینکه آیا تغییراتی در سطح فرمانداران شرق استان تهران اعمال خواهد شد یا خیر، بیان کرد: برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران نداریم، مگر اینکه فرمانداری به علت‌های مختلف از جمله حضور انتخابات آتی استعفا دهد.

ارسال نظر: