وزیر ارتباطات در دیدار با آیت‌الله سبحانی:

حل مشکل بیکاری و بهبود معیشت مردم از دغدغه‌های مهم دولت است

کدخبر: 2057484

محمود واعظی با بیان اینکه باید بخش خصوصی سرمایه‌های خود را در عرصه تولید کشور به کار گیرد گفت: حل مشکل بیکاری و بهبود معیشت مردم از دغدغه‌های مهم دولت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمود واعظی امشب در دیدار با آیت‌الله سبحانی اظهار کرد: در روز نخست هفته دولت به قم آمدیم که ضمن دیدار با علما و مراجع تقلید، سلام رئیس جمهور را ابلاغ کرده و از رهنمودهای شما بهره‌مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز برخی از پروژه‌ها با هدف تامین زیرساخت‌های شهر قم به مرحله بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با فراهم کردن هرچه بهتر بسترهای لازم، زمینه فعالیت موسسات فعال در عرصه تولید محتوای دینی را مهیا کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امروز به برکت تلاش همه قوا و رهنمودهای مقام معظم رهبری امنیت در کشور حکمفرما است، افزود: باید شاکر نعمت مهم امنیت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مسئله ثبات قیمت‌ها خاطرنشان کرد: در عرصه سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی هستیم.

واعظی با بیان اینکه باید بخش خصوصی سرمایه‌های خود را در عرصه تولید کشور به کار گیرد گفت: حل مشکل بیکاری و بهبود معیشت مردم از دغدغه‌های مهم دولت است.

وی اضافه کرد: در عرصه مسائل خارجی ارتباط ما با کشورها بهتر شده است و در پنج ماه نخست امسال صادرات غیرنفتی 21 درصد افزایش یافته و میزان واردات نیز هفت درصد کاهش داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به افزایش صادرات نفت به 2.4 میلیون بشکه اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات 1300 واحد صنعتی و مرکز تولیدی حل شده است و 3 هزار واحد نیز در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه 10 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است بیان کرد: امیدواریم که امسال بتوانیم 500 هزار شغل در کشور ایجاد کنیم.

واعظی بر ضرورت توجه به تامین زیرساخت‌های ارتباطی شهر قم تاکید کرد و افزود: سالانه شهر قم میزبان 20 میلیون نفر زائر است و البته زیرساخت‌های ارتباطی خوبی در این شهر ایجاد شده است.

ارسال نظر: