مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع خبرنگاران:

قراردادهای جدید نفتی استقلال ایران را زیر سوال می‌برد/ اجازه فروش کشور به بیگانگان را نمی‌دهیم‌

کدخبر: 2057498

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با انتقاد از قراردادهای جدید نفتی گفت: قراردادهای جدید نفتی استقلال ایران را زیر سوال می‌برد؛ اجازه فروش کشور به بیگانگان را نخواهیم داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، داود گودرزی امشب در حاشیه نشست مسئولان بسیج دانشجویی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائلی که بسیج دانشجویی و مسئولینی که در این نشست سراسری گردهم آمدند به طور جدی دنبال خواهند کرد مسئله مبارزه مفاسد اقتصادی است.

وی افزود: معتقدیم اگر به طور جدی و ریشه‌ای با مفاسد برخورد نشود به اعتقادات عمومی ضربه جدی می‌زند و لطمات جبران ناپذیری را به آینده کشور وارد می‌کند‌.

رئیس بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: مسئله مبارزه با قاچاق کالا و عدم گسترش مناطق آزاد که باب قاچاق کالا هستند از جمله مسایل مورد توجه در دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم قراردادهای جدید نفتی خلاف قانون اساسی، شرع مقدس، استقلال و عزت ملی ماست گفت: این قراردادها استقلال کشور را زیر سئوال می‌برد بنابراین کاملاَ مخالف هستیم و به صورت جدی مانع از این می‌شویم که عده‌ای گشور را دو دستی تقدیم بیگانگان کنند.

گودرزی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی و مسلمان بیدار و آگاه است، گفت: اجازه فروش کشور به بیگانگان را نخواهیم داد و دولتمردان، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان بدانند دانشجویان انقلابی آگاهانه منافع ملی و انقلاب را پیگیری و مطالبه می‌کنند و اجازه وادادگی به غرب را نخواهند داد.

رئیس بسیج دانشجویی کشور افزود: مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع معضلات اجتماعی را به عنوان مکمل ذیل گفتمان انقلاب اسلامی مدنظر داریم و معتقدیم در 37 سال گذشته عملکردهای بدی توسط جریان‌های غیر انقلابی در کشور سبب معضلات اجتماعی شده که ما درصدد جلوگیری از گسترش آن، رفع معضلات و افشای خائنان به کشور و مردم هستیم.

وی با بیان اینکه رفع تبعیض، فاصله طبقاتی و اعتیاد را به عنوان مسائل جدی دنبال می‌کنیم گفت: در واقع جهاد روشنگری و جهاد کبیری که حضرت آقا فرمودند را اینگونه تعریف کردیم که با مردم صحبت کنیم و خائنان و موانع پیشرفت کشور را افشا کنیم تا مردم بدانند چه کسانی سبب شدند نفت سر سفره مردم نیاید‌.

گودرزی تصریح کرد: ضمن مطالبه از مسئولان، به سهم خود به فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی و اقدام مستقیم برای رفع معضلات انجام می‌دهیم.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دانشگاه محل برگزاری کنسرت و ابتذال‌های فرهنگی نیست گفت: با اصل موسیقی و هنر مشکلی نداریم و از آن استفاده می‌کنیم ضمن اینکه جوانان انقلابی با نشاط‌ترین جوانان هستند.

وی افزود: با اردوهای مختلط و کنسرت‌‌هایی که محل گناه و رفتارهای غیر شرعی باشد حتما مخالفت می‌کنیم و دانشگاه محیطی با نشاط برای جوانان کشور است نشاطی که خارج از فضای گناه آلود باشد.

ارسال نظر: