یک عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد:

فرماندار "شهرستان بن" جهادگران را به سیاسی‌کاری متهم کرد

کدخبر: 2057743

این دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در دیدار فرماندار یک سری گزارش‌ها در خصوص بازدید از خانه‌های کمیته امداد و بهزیستی و تقدیم چفیه‌های مقام معظم رهبری به عنوان هدیه به آنها دادیم اما وی وقتی این سخنان ما را شنیدند خیلی در برابر ما جبهه گرفت و ما را متهم به سیاسی کاری کرد.

یک عضو بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص وقایعی که در اردوی جهادی که به همراه گروه خود از دانشگاه شهید بهشتی به استان چهارمحال و بختیاری داشتند به خبرنگار « نسیم آنلاین » گفت: اردوی جهادی ما الحمدلله به پایان رسیده است. منتهی بحث و مسئله ای که برای ما پیش آمده این است که ما از تاریخ 10 الی 30 مردادماه به اردوهای جهادی در استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدیم. ما در این اردوی جهادی شهرستان بن، روستای بن و مجموعه روستاهای آنجا را تحت پوشش خود قرار دادیم.

وی افزود: در این اردوی جهادی سپاه استان ما را به سپاه منطقه بن و آنها هم باتوجه به بضاعت اندکی که داشتند به ما خدمت رسانی بسیار خوبی کردند و در این اردو جهادی به ما کمک مناسبی کردند. بسیجیان حاضر در این اردو در دو قالب عمرانی و فرهنگی در این اردوی جهادی حاضر شدند.

این دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: بر این اساس برادران دانشجو در بحث اردوی عمرانی از تاریخ 10 الی 20 مردادماه و خواهران دانشجو نیز در بحث اردوی فرهنگی، شامل فرهنگی، اشتغالزایی و درمانی از تاریخ 20 الی 30 مردادماه به فعالیت های درنظر گرفته شده در قالب این اردوی جهادی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: اما مسئله ای که اینجا باید عرض کنم این است که آقای "اکبریان" فرماندار "شهرستان بن" تا انتهای زمان این اردوی جهادی اصلا به دیدار ما نیامدند و در جریان مسائل ما قرار نگرفتند و مشکلات ما را مرتفع نکردند. ولی او در آخرین روز سفر در جمع ما حاضر شد و از ما درمورد اقدامات و نیازهای ما پرسید که ما در جواب پاسخ دادیم که اگر هم ما مشکلات خود را بگوییم شما نمی توانید آنها را برطرف کنید.

این دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: ما در این ملاقات یک سری گزارش ها به فرماندار دادیم که از یک سری از خانه های کمیته امداد و بهزیستی دیدن کردیم و چفیه های مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه به آنها تقدیم کردیم. اما فرماندار "شهرستان بن" وقتی این سخنان ما را شنیدند خیلی در برابر ما جبهه گرفتند و ما را متهم به سیاسی کاری کردند.

وی یادآور شد: در حقیقت او جهادگران را به سیاسی کاری متهم کردند. فرماندار شهرستان بن در سخنان خود خطاب به ما گفت من برای این تا الان به دیدن امثال شما نیامده‌ام زیرا شما کاری سیاسی می‌کنید. ما پاسخ دادیم که اهداء چفیه مقام معظم رهبری کار سیاسی است؟ ولی او به ما پاسخی نداد.

این دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: فرماندار در صحبت های خود در جمع ما گفت در این انقلاب فقط در این 3 سال به مردم خدمت می شود. ما هم در پاسخ حرف ایشان از او پرسیدیدم که در این 35 سال به مردم خیانت می شده است؟ و هیچ خدمتی نبوده است؟ که او مجدد پاسخ داد در این 3 سال است که دارد به مردم خدمت می شود. زیرا 8 سال گذشته در دولت قبلی که خیانت واضح بود. او سپس جلسه دیدار با ما را ترک کرد و رفت.

وی در پایان تصریح کرد: ما ضمن تشکر ویژه از سپاه منطقه این موضوع را انعکاس می دهیم زیرا اگر چنین رفتاری با گروه های جهادی دیگری انجام شود، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند با نیروهای مومن انقلابی نهایت همکاری انجام شود. اینها به این صورت با ما برخورد کردند.

ارسال نظر: