در کنگره جامعه اسلامی مهندسین مطرح شد؛

باهنر: برخی فقط نذر می‌کنند به مجلس بیایند/ نه فراکسیون امید می‌شناسند و نه اصولگرایی را

کدخبر: 2057815

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه برخی فقط نذر می‌کنند به مجلس بیایند گفت: برخی از کسانی که به عنوان نماینده به مجلس می‌آیند، نه اعتدال را می‌شناسند، نه فراکسیون امید و نه اصولگرایی را.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهر نوشت: محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (پنجشنبه) چهارم شهریور ماه در دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین در محل مجتمع آدینه، گفت: جامعه اسلامی مهندسین در سال ۶۷ و بلافاصله پس از حزب جمهوری تشکیل شد.

وی ادامه داد: در عرصه های مختلف تلاش کرده ایم گام های بلندی را برای نظام برداریم و همواره از آیت الله بهشتی، شهید باهنر و رهبر معظم انقلاب الگو گرفته ایم.

باهنر ابراز داشت: در ۳۰ سال گذشته همواره در چارچوب نظام حرکت کرده ایم و همواره منضبط و منسجم عمل کرده ایم، ضمن اینکه هر دوسال نیز یک گردهمایی را برگزار کرده ایم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص سیاست های دورن تشکیلاتی جامعه اسلامی مهندسین، ابراز داشت: به هیچ عنوان اعضا و مسئولان استانی را انتصاب نمی کنیم و تنها با یک روند انتخاباتی در استانها این افراد انتخاب می شوند.

باهنر یادآور شد: همواره تلاش کرده ایم با تشکیلات های همسو خود همکاری کنیم و بر همین اساس عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری شدیم، ضمن اینکه همواره در مسیر وحدت اصولگرایان تلاش کرده ایم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: همواره جامعه اسلامی مهندسین از افراط و تفریط دور بوده است، حتی زمان هایی که روسای قوا با ما همسو بودند نیز این سیاست را دنبال کردیم. هرگز نیز تندروی در قبال هیچ دولتی نداشته ایم.

وی گفت: یک نقص عمده در تشکیلات خود داشته ایم و آن این بود که بیشتر سیاسی عمل کردیم و بر همین اساس از سال ۹۳ به موضوع مهندسین نیز با برگزاری همایش توجه داشته ایم .

باهنر ابراز داشت: اصولا در کشور ما غیبت احزاب سیاسی مشهود است و این غیبت قطعا به آینده مردم سالاری دینی کشور لطمه می زند. این روند تا جایی پیش رفته است که حتی برخی از روسای جمهور ما تا دو ماه پیش از انتخاب هیچ برنامه کاری ندارند، این امر نیز به این دلیل است که آنها از احزاب بیرون نمی آیند.

وی ادامه داد: موقع انتخابات مجلس میلیاردها تومان خرج می شود تا افراد وارد مجلس شوند، اما افرادی که زیر چتر گروه ها وارد جریان قانون گذاری می شوند در نهایت چون کار حزبی خاصی روی آنها نشده است نمی دانند باید در مجلس چه کنند.

وی تاکید کرد: در مسایل مختلف برداشت های متفاوت وجود دارد و اگر از نمایندگان مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی پرسش شود، نظرات متفاوتی دریافت می شود.

باهنر اظهار کرد: برخی فقط نذر می‌کنند به مجلس بیایند. برخی از کسانی که به عنوان نماینده به مجلس می‌آیند، نه اعتدال را می‌شناسند، نه فراکسیون امید و نه اصولگرایی را.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: نمایندگان تا اسم خیابان‌های تهران را یاد بگیرند چهار سال طول می‌کشد.

وی گفت: چون کار مستمر حزبی صورت نمی گیرد حتی افراد بعد از رفتن به مجلس شناور می شوند و جذب سایر فراکسیون ها می شوند. از تمام مقامات بالا در کشور می خواهیم روند حزبی شدن در کشور را با جدیت دنبال کرده و آن را مطالبه کنند.

ارسال نظر: