عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ما مخالف برگزاری کنسرت نیستیم ولی اجازه ولنگاری نمی‌دهیم

کدخبر: 2057877

چنارانی با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها گفت: مخالف برگزاری هیچ برنامه‌ای بر مبنای اصل آزاداندیشی نیستیم ولی اگر برنامه‌ای با حواشی و ولنگاری، ارزش‌ها را زیر سؤال ببرد اجازه آن را نمی‌دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: هاجر چنارانی در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور که عصر امروز در فرمانداری نیشابور برگزار شد اظهار داشت: چند روز پیش به دولت تذکری داده شد مبنی بر خدمت به مردم و دیروز نیز رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که مراقب باشید با توجه به گذر سریع عمر فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست ندهید.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب امسال را به نام اقدام و عمل نام‌گذاری کرده‌اند و دولت باید اقدامات خود را گسترده کنند چون بیشتر توجه این شعار معطوف دولت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی بیکاری جوانان را دغدغه همه مسؤولان دانست و با اشاره به لغو کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی گفت: ما معتقد به آزاداندیشی هستیم ولی نه ولنگاری، ما مخالف برگزاری هیچ برنامه‌ای بر مبنای اصل آزاداندیشی نیستیم ولی اگر برنامه‌ای با حواشی و ولنگاری، ارزش‌ها را زیر سؤال ببرد اجازه آن را نمی‌دهیم.

وی خطاب به مسؤولان شهرستان نیشابور گفت: از شما می‌خواهم مشکلات شهرستان را پیگیری کنید و ما نمایندگان شهرستان هم در سطح بالاتر کمک‌حال شما هستیم.

ارسال نظر: