همزمان با نماز جمعه تهران برگزار می‌شود؛

نمایشگاه عکس "روز بندگی" در مصلای امام خمینی(ره)

کدخبر: 2057939

از ابتدای پیروزی انقلاب، نماز عید سعید فطر ابتدا در دانشگاه تهران و پس از شکل گیری مصلای امام خمینی(ره) در این مکان مقدس برپاشده است به همین منظور بخش دوم نمایشگاه عکس "روز بندگی" همزمان با نماز جمعه تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کم نیستند آنهایی که هنوز با حلاوت و شیرینی نماز عید بندگی به امامت رهبر معظم انقلاب روزگار می‌گذرانند و خاطرات روزهای گذشته را برای فرزندان شان بازگو می‌کنند.

به بهانه یادآوری لحظات زیبا و خاطره انگیز نماز عید فطر و بازخوانی اوقات معنوی نمازگزاران از سال 1359 تا 1377، نمایشگاه عکسی با اهتمام مشترک مصلای امام خمینی(ره) و خبرگزاری جمهوری اسلامی، در حاشیه نماز جمعه گذشته برگزار شد.

این نمایشگاه با عنوان "روز بندگی" در راستای رویکرد جدید مصلای امام خمینی (ره) برای گسترش فعالیتهای فرهنگی برگزار و با استقبال خوب نمازگزاران روبرو شد و یاد و خاطره دوران گذشته را برای آنان زنده کرد.

جمع کثیری از بازدیدکنندگان موقع رویت تصاویر به بیان خاطرات آن دوران می پرداختند و همچنین با بیان جملاتی مانند"یادش بخیر" " چه روزگار بودی" حال و هوای گذشته و خاطرات آن دوران برای آنها زنده می شد.

همچنین این هفته تصاویر برگزیده نمازهای عید فطر از سال 1378 تا 1395 به نمایش در خواهد آمد.

مصلای امام خمینی(ره) در نظر دارد برنامه های جنبی متنوعی را کنار نماز جمعه تهران تدارک ببیند و به همین منظور آماده همکاری و تعامل با مجموعه های فعال فرهنگی است.

ارسال نظر: