معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد

اعطای وام ۱۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد به سمن‌های حوزه جوانان

کدخبر: 2058116

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال برای طرح‌های سمن‌های جوانان تا یکصد میلیون وام با کارمزد ۴ درصد اعطا می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا رستمی در مراسم افتتاحیه خانه جوان روستای کریم آباد دهستان بهادران شهرستان مهریز گفت: باعث افتخار است که در ایران عزیز با اتکاء به جوانان کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام و در حال انجام هست و این اتفاق بزرگ که یک نیروگاه خورشیدی توسط یک سازمان مردم نهاد و مشارکت جوانان به مردم معرفی و زمینه ایجاد آن در این روستا فراهم شده است و همچنین نگین سبزی که از دور دست‌ها مشاهده می‌شود بدون تردید دست رنج تلاش‌ها و کوشش شما مردم عزیز و بخصوص جوانان منطقه است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت یازدهم این بود که اگر قرار است سرنوشت کشور عوض شود و اگر قرار است فقر و فلاکت از این کشور بیرون برود، اگر قرار است مردم احساس آسایش و آرامش بیشتری کنند و جوانان احساس کنند تعلق خاطر به این سرزمین دارند راهش این است که به خود مردم اعتماد کنیم و دوباره به خود مردم برگردیم.

رستمی ادامه داد: امروز ما در این مدت سه سالگی دولت یازدهم تمام تلاشمان بر این بود که همه کشور به این باور برسند و همه مسئولین بپذیرند که امکان ندارد بدون حضور جوانان، کشور توسعه پیدا کند و اگر قرار است سازندگی و توسعه باشد باید خود جوانان کار را دست بگیرند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به اهدافمان سازمان‌های مردم نهاد جوانان را به عنوان عنصر اصلی توسعه اجتماعی و اقتصادی دنبال کردیم و از اول دولت تدبیر و امید تا امروز به یک هزار و 700 سازمان مردم نهاد جوانان مجوز دادیم و تشکیل شده وهمچنین از طرح‌های این نهادها نیز حمایت می‌کنیم و امسال برای طرح‌های سمن‌های جوانان تا یکصد میلیون وام با کارمزد 4 درصد اعطا خواهد شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: من یک پیشنهاد هم برای جوانان و بانوان این منطقه دارم و اینکه با توجه به موقعیت منطقه و داشتن محصول پسته می‌توان یک سازمان مردم نهاد جوانان با عنوان سمن فرآوری و بسته بندی پسته راه اندازی و زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود و بانوان هم یک سمن تبلیغات و بازاریابی محصولات پسته‌های فرآوری شده تاسیس کنند و ما نیز از این دو طرح حمایت خواهیم کرد.

ارسال نظر: