وزیر اطلاعات:

در کار دولت بحث سیاسی دخالت داده نمی‌شود

کدخبر: 2058276

سیدمحمود علوی تصریح کرد: در دولت جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل حضور دارند، اما در کار دولت بحث سیاسی دخالت داده نمی‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمود علوی عصر امروز در جمع شمار زیادی از مردم و مسؤولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به سفر خود به استان قم گفت: در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) گفتند که همه جای اطراف ایران صدای انفجار می‌آید؛ اما در کشور ما طی این سه سال روزبه‌روز وضع امن‌تر شده است.

علوی گفت: وزارت اطلاعات کسانی را که دنبال اقدامات ضدامنیتی باشند، پیدا و از اینکه به مردم ضربه بزنند، جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت در کنار سلامت دو نعمت موردنیاز مردم است، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند دو نعمت که مردم متوجه ارزش آن نیستند، سلامتی و دیگری امنیت است و کسانی که این دو نعمت را از دست دهند، قدرش را می‌دانند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: کشوری که ناامن می‌شود، مردم آن تازه قدر امنیت را می‌دانند؛ اما مردم ایران احتیاجی به ناامنی برای درک امنیت ندارند؛ همین که نگاه می‌کنند دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه به این کشور به کار گرفتند تا ایران ناامن شود، مردم ‌قدر امنیت را می‌دانند و به سادگی آن را از دست نمی‌دهند.

علوی با بیان اینکه به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر دولت در تمام دستگاه‌ها هم‌دلی وجود دارد، افزود: امروز اطلاعات، سپاه، ارتش، دستگاه قضایی، وزارت کشور، استانداری‌ها، نیروی انتظامی، فرمانداری‌ها، شورای امنیت ملی، ستاد کل نیروهای مسلح و تمام کسانی که در تأمین امنیت نقش دارند، یک دست شده‌ و برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها از این وحدت و هم‌دلی بین وزارت اطلاعات و سپاه و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی اظهار خرسندی کرده‌اند و خرسند هستیم که رضایت معظم‌له را به دست آورده‌ایم؛ ایشان در دیدار با مدیران وزارت اطلاعات لطف زیادی داشتند و باعث افزایش روحیه آن‌ها شدند تا کار را با ذوق بیشتری دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی زمینه نقش‌آفرینی سیاسی را فراهم کرده است، افزود: در کشور جناح‌های مختلفی فعالیت دارند؛ از نظر دولت تدبیر و امید لازمه تفاوت در فکر و سلیقه و... خصومت با یکدیگر نیست؛ افراد اعتقادهای مختلفی دارند که لازمه آن دعوا نیست.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در دولت جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل حضور دارند، اما در کار دولت بحث سیاسی دخالت داده نمی‌شود.

علوی گفت: در وزارت اطلاعات، مهم «جمهوری اسلامی ایران» است و برای همه جریانات سیاسی کشور احترام قائل هستیم و تا زمانی که به امنیت کشور ضربه‌ای وارد نشود، کاری با آن‌ها نداریم.

ارسال نظر: