با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی تغییر یافت

کدخبر: 2058435

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها دوره انتظار برای اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی کاهش می‌یابد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ رحمان علیدوست اظهارداشت: در راستای ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دوره انتظار برای اعزام به خدمت مشمولان دارای تحصیلات کاردانی براساس موافقت ستاد کل نیروهای مسلح کاهش یافته و از این پس تاریخ اعزام این دسته از مشمولان به 19 هر ماه تغییر پیدا می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تغییرات ذکر شده از مهرماه سال جاری اجرا میشود، بر همین اساس مشمولان دارای مدرک کاردانی که برای ثبت درخواست اعزام به خدمت خود به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10 ) مراجعه می‌کنند، تاریخ اعزام به خدمت آنان برای 19 مهرماه تعیین می‌شود.

علیدوست تأکید کرد: آن دسته از مشمولانی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی بوده و قبلا برگ آماده به خدمت برای تاریخ‌های اول آبان و اول دیماه دریافت داشته‌اند، چنانچه تمایل دارند زودتر از موعد مقرر به خدمت اعزام شوند، می‌توانند برای ثبت درخواست تعجیل در اعزام به خدمت خود برای نوزدهم مهرماه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) مراجعه کنند.

سرهنگ علیدوست ادامه داد: در همین راستا مشمولانی هم که تمایل دارند در همان تاریخ‌های تعیین شده (اول آبان و اول دیماه) به خدمت اعزام شوند، نیز در زمان مقرر به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعزام می‌شوند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی یادآور شد: مشمولان مورد اشاره می‌بایست یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت خود با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) نسبت به دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش اقدام کنند.

ارسال نظر: