مسئول سازمان بسیج دانشجویی:

آمریکا انتخابات ۹۶ را پایان انقلابی‌گری ملت ایران می‌خواهد

کدخبر: 2058478

گودرزی فضای دانشگاه را در ترم آینده فضایی سیاسی با رنگ و بوی انتخاباتی خواند و خاطرنشان کرد: آمریکا انتخابات ۹۶ را پایان انقلابی‌گری ملت ایران می‌خواهد، یکی از اقدامات بسیج دانشجویی در ترم تحصیلی آینده باید نقد ۴ دولت گذشته با معیارهای انقلاب و با شاخص شعارهای خودشان باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در افتتاحیه هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: از تمام ملت ایران جدای از هر گونه نگرش سیاسی و مذهبی باید این سوال را پرسید که در 37 سال گذشته کجا پیشرفت و در کجا پسرفت داشتیم و علت این پیشرفت و پسرفتها چیست؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود:نهضت فراگیر خدمت به مردم و نوکری ملت ایران افتخار جریان انقلابی است و غیر انقلابیها از آن بی بهره اند.

گودرزی گفت:امروز در قریب به 30 رشته ی علمی جزو 10 کشور برتر هستیم، در هسته ای و نانو جزو کشورهای برتر جهان به شمار می آییم که همه و همه ناشی از باور انقلابی جریان انقلابی به شعار ما می توانیم است.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث مبارزه با فساد هیچ دولتی عملکرد مناسبی نداشته است،افزود: اگر یک انقلاب درجا زد و هیچ پیشرفتی نداشت مرگ آن انقلاب فرا رسیده است.

گودرزی خاطر نشان کرد: انقلاب باید به سمت اهدافش در حال حرکت باشد و در مسیر واقعی خود حرکت کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری 5 مرحله انقلاب اسلامی را معرفی و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در مرحله ی سوم یعنی تشکبل دولت اسلامی است.

گودرزی ادامه داد:ما قیام کردیم تا انسان ها به کرامت برسند، نباید به مردم دروغ گفت، این ها جزو اصول ماست و باید دولت ها را با این اصول محک بزنیم، عده ای در دولت ها مقاله می نویسند که دنیا دهکده شده است، مرزها برداشته شده اند و دنیا دیگر مرزی ندارد، این افراد این را می گویند که اتفاقات دیگری را رقم بزنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی فضای دانشگاه را در ترم آینده فضایی سیاسی با رنگ و بوی انتخاباتی خواند و خاطر نشان کرد: آمریکا انتخابات 96 را پایان انقلابی گری ملت ایران می خواهد ، یکی از اقدامات بسیج دانشجویی در ترم تحصیلی آینده باید نقد 4 دولت گذشته با معیارهای انقلاب و با شاخص شعارهای خودشان باشد.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند دولت ها چه کرده اند و باید در این باره شفاف سازی شود.

گودرزی سه چالش دشمن،جریان غیر انقلابی از ابتدای انقلاب تا کنون و کم کاری جریان انقلابی را درمقابل انقلاب اسلامی دانست و افزود: هرچه مشکل در کشور داریم یا به یکی از این سه بر می گردد یا به هر سه مورد بر خواهد گشت.

گودرزی دشمن اصلی ایران را آمریکا دانست و افزود: تمام کشور هایی که با آمریکا دست دوستی داده اند به نوعی آسیب دیدند،عزت و شرف هیچ دولتی در گرو دوستی با آمریکا نخواهد بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت:در موضوع برجام که باید تحریم ها برداشته شود، نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه قانونهای تحریمی دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران نوشته و می نویسند.

وی همچنین با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری که اگر بخواهیم جنایات آمریکا علیه ایران را بنویسیم چندین جلد کتاب خواهد شد اظهار داشت: باید طوری کار شود که ملت روز به روز تنفرشان از آمریکا بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: در برجام دولت نباید خوش بینانه وارد عرصه می شد ولی اکنون که متوجه شده اند، آقای روحانی می گوید به آمریکا اعتماد نداریم.

گودرزی هم چنین با بیان اینکه مشاور رئیس جمهور کتاب می نویسد و می گوید؛روحانیت، مهدویت و اسلام مانع پیشرفتند و اینها را باید کنار بگذاریم تا به پیشرفت برسیم، گفت:جریان ضد انقلاب به هرشیوه که توانست به کشور ضربه وارد کرد تا مانع پیشرفت این نظام شود ، و به فرموده مقام معظم رهبری ما مقابل جریان غیر انقلابی ار این به بعد خواهیم ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما می خواهیم ماهیت جریان انقلابی و جریان غیرانقلابی به گونه ای شفاف برای مردم روشن شود.

ارسال نظر: