پایان عصر برندهای بی‌کیفیت

پیراهن‌های تیم ملی شخصیت گرفت

کدخبر: 2058594

هرچند هنوز شرکت آدیداس تامین البسه تیم ملی ایران را به طور قطعی قبول نکرده است و معلوم نیست چه زمانی این البسه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند یکی از بهترین اتفاق‌های چند سال اخیر فوتبال ایران باشد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، هرچند هنوز شرکت آدیداس تامین البسه تیم ملی ایران را به طور قطعی قبول نکرده است و معلوم نیست چه زمانی این البسه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند یکی از بهترین اتفاق‌های چند سال اخیر فوتبال ایران باشد.

سال‌ها است که پای برندهای بی‌کیفیت به فوتبال ایران باز شده است و آنها با فعالیت خود به نوعی اعتبار کشورمان را در مجامع بین‌المللی به خطر انداخته‌اند. از بعد از جام جهانی 2006 که تیم ملی با لباس‌های برند پوما در بازی‌های بین‌المللی شرکت کرد، دیگر این تیم رنگ برندهای معتبر را به خود ندید اما این بار اتفاقی بزرگ و مهم در حال رخ دادن است.

محمدرضا ساکت از زمانی که مدیریت تیم‌های ملی را برعهده گرفته است تلاش زیادی کرده که پای برندهای معتبر پوشاک ورزشی را به این تیم باز کند و ظاهر موفق هم بوده است و توانسته با شرکت آدیداس به توافق نهایی برسد هرچند که هنوز معلوم نیست این پیراهن‌ها دقیقا چه زمانی در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد و البته نحوه همکاری فدراسیون فوتبال با این برند معتبر به چه شکلی خواهد بود.

هرچه که هست ساکت با تلاش‌هایی که کرده موفق شده که پای برندهای درجه 3 دنیا را حداقل در رده ملی از فوتبال ایران پاک کند و این موضوع می‌تواند قدم مثبتی در راه رسیدن این رشته ورزشی به استانداردهای بین‌المللی باشد.

در این بین گفته می‌شود با توجه به اینکه شرکت جیووا به تعهدات خود عمل نکرده است خطری فدراسیون فوتبال را برای فسخ قرارداد با این شرکت تهدید نمی‌کند.

ارسال نظر: