واکنش رسانه‌های صهیونیستی به استقرار سامانه اس ۳۰۰ در "فوردو"

کدخبر: 2058717

درپی انتشار فیلم استقرار سامانه موشکی اس۳۰۰ در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیمای کشومان، رسانه‌های رژیم صهیونستی به این رویداد واکنش نشان دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، درپی انتشار فیلم استقرار سامانه موشکی اس300 در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیمای کشورمان، رسانه های بیگانه واکنشهای متفاوتی به این رویداد داشته اند.

میزان نوشت: پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی « هاآرتص » با انتشار فیلم استقرار سامانه موشکی اس 300 مدعی شد که کشورمان این سامانه موشکی را در اصل برای دفاع از تاسیسات هسته ای خود درصورت حملات احتمالی اسرائیل خریداری کرده بود. خبرگزاری « تایمز اسرائیل » با پخش تصاویر استقرا این سامانه موشکی نوشت: سامانه دفاع موشکی اس 300 یکی از پیشرفته ترین نوع سامانه دفاعی در جهان است که می تواند برای حفاظت دوربرد در مقابل جنگنده ها ی هوایی و موشکی استفاده شود. این خبرگزاری اذعان کرد رژیم صهیونستی تلاش زیادی کرده است که مانع فروش این سامانه موشکی شود چون کارشناسان نظامی رژیم صهیونستی عقیده دارندکه این سامانه دفاعی مانعی جدی برای حمله احتمالی این رژیم به تاسیسات هسته ای کشورمان است. بنابراین گزارش مقامات رژیم صهیونستی ابراز نگرانی کرده اند که توانایی بالای این سامانه موشکی در حفاظت ازحریم هوایی سوریه وحزب الله لبنان عملا برتری هوایی اسرائیل درمنطقه را تضعیف می کند. شبکه العربیه نیز با نشر تصاویری از سامانه اس 300 خبر ازاستقرا این سامانه دفاعی در تاسیسات هسته ای فردو داد. سایتهای خبری « یاهو نیوز »، « سی نیوز »، « میدل ایست آی »، « پرونیوز » نیز با پخش فیلم استقرار این سامانه دفاعی واکنش نشان دادند.

ارسال نظر: