امیر اسماعیلی:

سامانه باور ۳۷۳ به‌عنوان مکمل اس ۳۰۰ بزودی عملیاتی می‌شود/ مکان استقرار اس۳۰۰ هنوز مشخص نیست

کدخبر: 2058733

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه هنوز محل استقرار سامانه پدافندی s۳۰۰ مشخص نیست، گفت: S۳۰۰ با مکمل قدرتمند و کاملا ایرانی خود با نام باور ۳۷۳ آن چیزی است که ما می‌خواهیم و بزودی این دو سامانه در محل ویژه خود مستقر و عملیاتی می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت: سامانه پدافندی، موشکی و راداری باور 373 ، مکملی قدرتمند و کاملا بومی برای سامانه پدافندی s300 است که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز محل استقرار سامانه پدافندی s300 مشخص نیست، تاکید کرد: S300 با مکمل قدرتمند و کاملا ایرانی خود با نام باور 373 آن چیزی است که ما می‌خواهیم و بزودی این دو سامانه در محل ویژه خود مستقر و عملیاتی می‌شود.

امیر اسماعیلی افزود: s300 و باور 373برای دشمن بسیار مهلک خواهد بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش گفت:‌ ورود S300 به ایران از خود سامانه پدافندی بسیار مهم تر بود چرا که ایران از میان همه دشمنی‌ها، تهدیدها و تحریم ها توانست حق خود را بگیرد.

وی افزود: دانشمندان کشور ما هم اکنون بر لبه تکنولوژی جهان حرکت می‌کنند و تاکنون نیز ما بدون S300 و با سامانه های کاملا ایرانی مانند مرصاد، شلمچه ، پیامبر اعظم و سامانه های دیگر بومی توانستیم آسمان خود را میان همه تهدیدها امن‌ترین آسمان غرب آسیا کنیم.

امیر اسماعیلی گفت: سامانه های پدافندی تلاش 2 و 3 نیز در راه است و ایران دیگر نیازی به s400 ندارد.

وی همچنین از سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که برای ورود s300 به ایران زحمات زیادی کشیدند تشکر کرد.

ارسال نظر: