گودرزی: ما هم به تاسی از رهبر عزیزمان قدردان همه قهرمانان کشور هستیم

کدخبر: 2058770

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دیداری که با رهبری داشتیم ایشان جمله‌ای گفتند که بسیار ارزشمند بود و فرمودند به بچه‌ها بگویید قدردان آنها هستیم. ما هم به تاسی از رهبر عزیزمان قدردان همه قهرمانان کشور عزیزمان هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمود گودرزی که در مراسم تکریم ورزشکاران و قهرمانان المپیک جویبار که در حاشیه کلنگ زنی سالن ورزشی جویبار برگزار شد سخن می گفت با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره دو شهید گرانقدر دولت رجایی و باهنر اظهارداشت: در اینجا برای همه عزیزان و تلاشگران دولت آرزوی توفیق دارم و برای علما و رهبر عزیز انقلاب آرزوی سلامتی می کنم.

وی در این مراسم به نشستی که هیات دولت چهارشنبه گذشته با رهبر معظم انقلاب داشتند اشاره کرد و افزود: در این نشست صمیمی بنده فرصتی به دست آوردم و توانستم تشکر خود را از ایشان بابت پیام آرامش بخش و امید آفرینی که به قهرمانان المپیک دادند ابراز کنم و ایشان هم در پاسخ جمله ای گفتند که بسیار ارزشمند بود و فرمودند به بچه ها بگویید قدردان آنها هستیم. ما هم به تاسی از رهبر عزیزمان قدردان همه قهرمانان کشور عزیزمان هستیم.

وزیر ورزش با اشاره به این مطلب که در سال 1360 معاون فنی سازمان ورزش وقت بوده و به اتفاق دیگر مسئولان به دیدار شهید رجایی رفته است گفت: در آن جلسه شهید رجایی از من سمتم را جویا شد و وقتی من گفتم معاون فنی سازمان ورزش هستم گفت(شما مسئولیت خطیری دارید) من هم در جواب گفتم تقریبا . شهید رجایی گفت( تحقیقا باید بدانید تربیت نسل جوان به عهده شماست و ورزش یکی از آن مواردی است که در این میدان می توانید نسل جوان را هدایت کنید) . این حرف همیشه در یاد من مانده است.

وی گفت: در سالهای 47 و 48 کشتی می گرفتم و با قهرمانان بنامی مثل رمضانعلی خدر، امام علی حبیبی، عبدالله موحد، یعقوب نجفی جویباری، عسکری محمدیان، رضا پهلوان زاده و... کشتی گرفته ام. وزیر ورزش و جوانان در خصوص ورزش مازندران گفت: این استان قلب ورزش ایران است و توانمندی ها و چهارچوب های ورزش کشور تحت تاثیر مازندران و مازندران تحت تاثیر جویبار است که باید این مهم را قدر بدانیم و میدانیم.

گودرزی ادامه داد: از هر کشتی نمی توان لذت برد اما بعضی کشتی ها لذت بخش است و به دل می نشیند مثل کشتی حسن یزدانی و کمیل قاسمی عزیز که صادقانه و با جان و دل کشتی می گیرند که من از آنها تشکر می کنم که توانستند با تلاش خود دل مردم را شاد کنند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و افزود: این هفته بهانه ای است تا دولت عملکرش را به مردم اعلام کند و متقابلا مردم هم انتظاراتشان را از دولت مطالبه کنند. به هر حال دولت ،دولت نظام اسلامی است و ما باید از عملکرد دولت را پشتیبانی و از تلاش هایشان حمایت کنیم .

وی به اقدامات مهم دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: کاهش تهدیدات و تحریم ها در اثر تلاش های بین المللی و برکات برجام که برخی تلاش می کنند این تلاش ها را نادیده بگیرند اتفاق افتاده است ، ولی در همین نشستی که با رهبر معظم داشتیم ایشان گفتند "در نقدی که به برجام دارم کشورهای طرف مقابل هستند و گرنه در داخل من همواره تلاشها را تایید کرده و می کنم." افزایش صادرات نفت که رسیده بود به 800 هزار بشکه نفت و داشت ماهانه کاهش پیدا می کرد که اگر این اتفاق میمون نیفتاده بود ، هم اکنون دچار مشکلات جدی ناشی از تحریم بودیم.

محمود گودرزی ادامه داد :رفع ایران هراسی و از بین بردن اجماع جهانی علیه ایران که بر اثر مذاکراتی که یک کشور قدرتمند با 6 کشور قدر اقتصادی و سیاسی دنیا داشت از بین رفت. حل ممنوعیت انتقال پول که واقعا مشکلات و رانتهای زیادی ایجاد می کرد که خوشبختانه این مسیر های انحراف همه بسته شده افزایش میزان سرمایه گذاری داخلی و خارجی. رشد اقتصادی و ثبات اقتصادی و عدم ایجاد شک اقتصادی به کشور که به دلیل نگاه درون گرا و اقتصاد مقاومتی دولت این شک وارد نشد.

او یاداور شد :توسعه زیر ساختها از جمله زیرساختهای ورزشی که جا دارد در اینجا اعلام کنم که از روز مسئولیت بنده 4 هزار و 280 پروژه ورزشی ناتمام از دولت گذشته به ما ارث رسیده بود که در این مدت 600 پروژه آن را تکمیل کردیم ولی بخش عمده آن باقی مانده است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در طول سه سالی که به عنوان وزیر ورزش و جوانان فعالیت می کنم در هیچ جای کشور کلنگ هیچ فضای ورزشی را به زمین نزدم و جویبار اولین جایی است که من برای کلنگ زنی آمدم.

او گفت: ورزش جویبار را به صورت خاص می بینم که نمونه آن کلنگ زنی همین سالن ورزشی است. طبق گزارشی که به بنده دادند برای ساخت آن 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است و قرار است سالن مدرنی با گنجایش 5 هزار نفر تماشاگر در 10 هزار متر مربع شامل سالن مسابقه و تمرینات مجهز برای برگزاری رقابتهای بین المللی و سایر تجهیزات و امکانات خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم این اقدام حرکتی باشد در جهت حداقل قدردانی از بچه های زحمت کش این منطقه و فتح بابی شود که مجددا کشتی این خطه بر تارک کشتی مازندران بایستد و کشتی مازندران هم بر تارک ورزش قهرمانی کشور. از ورزشکاران و قهرمانانی که در المپیک باعث شادی دل مردم و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند تشکر ویژه می کنم.

ارسال نظر: