توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر صورت گرفت

ارسال تصویر "شهید رجایی" به اوباما و پیشنهاد برای نصب آن در دفتر ریاست جمهوری آمریکا

کدخبر: 2059042

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به مناسبت هفته دولت، تصویر شهید رجایی را به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران ارسال کرد تا به اوباما تحویل داده شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت هفته دولت، تصویر شهید بزرگوار رجایی را به سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران ارسال کرد تا به رئیس جمهور آمریکا تحویل داده شود.

بنابراین گزارش در گوشه‌ای از این تصویر متنی به زبان انگلیسی نوشته شده که ترجمه آن به شرح زیر است:

« رئیس جمهور آمریکا، مستاجر کاخ سفید، موجر کوخ‌های سیاه

پیشنهاد می‌کنیم این قاب عکس را در دفتر کار خود نصب کنید تا بدانید که با چه سیاستی از سوی مردم و دولت ایران روبرو هستید.

ما وارثان همان رئیس جمهوری هستیم که با سوغات شکنجه مزدوران آمریکا بر تن و جان خود در شورای امنیت سازمان ملل حاضر شد تا درس آزادگی و ایستادگی را به تمام ملل مستضعف و مظلوم جهان سرمشق کند.

ما پیروان رئیس جمهوری هستیم که به تبع «حسین‌بن‌علی» مسیر عزت را بر مسیل ذلت اعلی دانست و مقتدرانه گفت: « اگر آمریکا و همفکرانش به ما بگویند، سازش کنید تا گندم به شما بدهیم، ما یک نان را 36 میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت»

امروز طنین پر شور آن مرد «محمدعلی رجایی» در تریبون شورای امنیت سازمان ملل را پرشورتر و از عمق جان دوباره تکرار می‌کنیم تا کنه وجودتان را در نوردد.

در این مقام بار دیگر به ابرقدرتها و مستکبرین جهانی اخطار می‌کنیم که با توجه به شکست‌های پیاپی دست از تلاش‌های مذبوحانه وتوطئه علیه انقلاب اسلامی ایران برداشته و بدانند که رشد انقلاب الهی ما را که با خون شصت و پنج هزار شهید به ثمر رسیده و با خون هزاران شهید پس از انقلاب بارور گردیده هرگز نخواهند توانست متوقف کنند».

ارسال نظر: