گودرزی:

وظیفه وزارت ورزش و جوانان اشتغالزایی، ایجاد مسکن و پاسخگویی به افزایش طلاق نیست

کدخبر: 2059125

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که موضوع جوانان مختص یک وزارتخانه و یا یک نهاد خاص نیست، گفت: وظیفه وزارت ورزش و جوانان اشتغالزایی، ایجاد مسکن و پاسخگویی به دلایل افزایش طلاق و کاهش ازدواج نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمود گودرزی روز سه شنبه در نشست نخبگان اجتماعی جوانان و سمن ها حوزه جوانان و مراسم رونمایی از سامانه صدور اعتبار نامه سازمان مردم نهاد که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به این که موضوع تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و آن به فال نیک می گیریم، گفت: از ابتدا ادغام، معاونت جوانان کم بضاعت بود.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، افزایش تعداد سمن ها از 50 به یک هزار و 500 سمن را نشانه توجه دولت به نهادهای مردم نهاد دانست و گفت: پیگیر ایجاد خانه های جوان در همه شهر ها هستیم.

گودرزی با تاکید بر این که حضور جوانان در تشکل های مردم نهاد به توسعه سرمایه اجتماعی منجر می شود، گفت: از ضروریات توسعه پایدار در هر جامعه، نشاط اجتماعی است که جوانان با حضور در سمن ها می توانند به دست آورند.

وی با تاکید بر این که موضوع جوانان مختص یک وزارتخانه و یا یک نهاد خاص نیست، گفت: وظیفه وزارت ورزش و جوانان اشتغالزایی، ایجاد مسکن و پاسخگویی به دلایل افزایش طلاق و کاهش ازدواج نیست بلکه گوشزد کردن وظایف دیگر نهادها و وزارتخانه نسبت به موضوع جوانان است.

ارسال نظر: