محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه

کدخبر: 2059348

پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و فیروزکوه را برای تعطیلات پایان هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اعلام کرد که محدودیت‌ها از ساعت 12 امروز چهارشنبه اعمال می‌شود و تا بامداد روز شنبه هفته آینده ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 10 شهریور تا ساعت 6 روز شنبه 13 شهریورماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.

محور کندوان

تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه دوازدهم تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع است.

محور سوادکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه دهم و دوازدهم شهریور از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

استان مازندران بیش از 10 هزار و 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. کندوان، هراز و فیروزه کوه سه محور اصلی مازندران است که این استان را به پایتخت و مناطق غربی کشور وصل می‌کند. این سه محور شلوغ ترین جاده‌های مازندران در روزهای منتهی به تعطیلات عمومی است.

ارسال نظر: