سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد:

واژگونی مینی‌بوس در اهواز ۱۹ مصدوم بر جای گذاشت/ امدادرسانی به حادثه‌دیدگان طوفان شن در سیستان

کدخبر: 2059476

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به حوادث روز گذشته از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان طوفان شن در استان سیستان و تصادفات رانندگی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمصطفی مرتضوی در خصوص واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور مسجد سلیمان ـ اهواز حوالی دوراهی لالی گفت: این حادثه بامداد امروز اتفاق افتاد و بر اثر این حادثه 19 نفر مصدوم شدند که 4 نفر از آنها توسط نیروهای هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

مرتضوی با اشاره به وقوع طوفان شن در استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: شهرستان‌های هیرمند و زابل در این استان در 24 ساعت گذشته درگیر طوفان شن شدند.

وی در ادامه افزود: 2980 نفر در 5 روستا امدادرسانی شده و تعداد زیادی بسته غذایی توسط نیروهای امدادی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در انتها درباره دیگر حوادث 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: برخورد وانت‌پیکان با موتور در اهر آذربایجان شرقی شب گذشته یک کشته و 2 مصدوم بر جا گذاشت؛ همچنین برخورد 2 سواری پراید در محور جیرفت ـ جبالبارز بعدازظهر روز گذشته سبب بروز حادثه برای 3 مسافر شد که یکی از آنها توسط نیروهای هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

ارسال نظر: