معاون سیاسی سپاه در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

انتشار فایل صوتی منتظری در جهت سناریوی بزرگتر حقوق بشری علیه ایران است

کدخبر: 2059490

سردار سنایی‌راد گفت: آرشیوی که این روزها فرزند منتظری منتشر کرد در جهت سناریویی بزرگتر است که در برجام بعدی با بهانه های حقوق بشر دنبال خواهد شد، گر چه او تنها یک بازیچه و بازیخورده است.

سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین »، در خصوص هدف انتشار فایل صوتی آقای منتظری قائم مقام عزل شده رهبر کبیر انقلاب اسلامی در شرایط کنونی، اظهار داشت: این اقدام را باید در روند اقدامات دیگر تحلیل کرد. یعنی سعودی ها با حضور در یک نشست ضد انقلابی در پاریس با محوریت منافقین در عمل به حمایت علنی از منافقین می پردازند.

وی ادامه داد: سرکرده گروهگ تروریستی منافقین به برخی از کشورها سفرهایی داشته و همچنین با شخصیت‌های برخی کشورهای جهان عرب دیدار کرده است. البته آمریکایی ها برای منافقین با استفاده از نفوذ آنها در کشورهای اروپایی و مهارت های آنها در جنگ روانی و رسانه ای، نقشی در نظر گرفته‌اند که باید گفت این موارد با یکدیگر در ارتباط هستند و نمی شود آنها را جدا از یکدیگر بررسی کرد.

سردار سنایی راد با بیان اینکه نفوذی که منافقین در بیت آقای منتظری داشتند، به جدایی و رویارویی آقای منتظری با حضرت امام (ره) منتهی شد، گفت: آرشیوی که این روزها فرزند وی منتشر کرده، می تواند در جهت سناریویی بزرگتر باشد که در برجام بعدی با بهانه های حقوق بشر دنبال خواهد شد.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: سدی که در برابر نفوذی ها از سوی رهبر انقلاب ایجاد شد، غربی ها و به ویژه منافقین در برخورد با آن احساس ناکامی می کنند و به هر ابزاری چنگ می زنند که متاسفانه این اقدام فرزند آقای منتظری کمک به کسانی است که حتی به داعش نیز متوسل می شوند.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه به احیای منافقین از سوی عربستان اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی کشوری است که هم از جریانات تکفیری حمایت می کند و هم امروز در احیای منافقین و استفاده از این جریان روسیاه که نزد مردم ما به جنایت‌های تاریخی و داعشی مشهورند، تلاش می کند.

سردار سنایی راد افزود: گروهک تروریستی منافقین حداقل بین 16 الی 17 هزار نفر را به شهادت رساندند و در همراهی صدام متجاوزگر علیه رزمندگان ما بوده‌اند. عدم ثبات منافقین در مواضع سیاسی نیز موجب شد تا در یک دوره مواضع آمریکایی داشته و زمانی دیگر که ایجاب می کرد دست در دست آمریکایی نقش جدیدی در منطقه دنبال کنند.

معاون سیاسی سپاه در خاتمه متذکر شد: به نظر می آید که این سناریو جز رسوایی برای بانیان آن، نتیجه ای نخواهد داشت. یعنی نفرتی که امروز از منافقین در حافظه تاریخی مردم ما ثبت شده است، موجب خنثی کردن این سناریو خواهد بود و در نهایت روسیاهی آن برای کسانی می ماند که به این سناریو ورود کرده اند و به طراحانی که در خارج از مرزها فعال هستند، کمک می کنند. آل سعود باید از سرنوشت صدام، حامی دیروز منافقین عبرت بگیرد. منافقین امروز به دلارهای سعودی برای حیات سنگین‌شان نیاز دارند ولی سرانجامی بهتر از داعش که از آل سعود ارتزاق می‌کند، نخواهند داشت.

ارسال نظر: