نوبخت خبر داد:

پرداخت ۴۸ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بازنشستگان و کشاورزان

کدخبر: 2059577

سخنگوی دولت گفت: با همکاری مشترک دولت و مجلس بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بازنشستگان، شاغلان و کشاورزان پرداخت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر نوبخت عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت که در سالن سینما جهان‌نما این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع آب شرب و کمیسیون ماده 215 که بنده مسؤول آن هستم هفته آینده دستور تصویب آن صادر می‌شود، اظهار کرد: بودجه اعتباری قبل از آذرماه باید به مجلس داده شود و ردیف اعتباری را برای آب‌رسانی به این منطقه در نظر می‌گیریم.

‌وی افزود: 66 طرح با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی مستقیم صورت گرفت و آثارش شاید در کوتاه‌مدت در زندگی مردم احساس نشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز میزان فروش نفت از 2 میلیون و 250 هزار بشکه نفت به 2 میلیون و 350 هزار بشکه رسید و 30 درصد هم در بخش مالیات و حقوق گمرکی افزایش داشتیم که می‌تواند نوید خوبی باشد.

این مسؤول ادامه داد: دولت در کوتاه‌مدت برای خروج از مشکلات اعطای تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی برای 7 هزار و 500 واحد تولیدی در نظر گرفته است.

نوبخت خاطرنشان کرد: برای اجرای‌های طرح عمرانی در خطه شمال چهار راه بزرگ مواصلاتی در نظر گرفته شد که بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار تزریق می‌شود که بخشی انجام شد.

وی افزود: رئیس جمهور شخصاً این دستور را به سازمان برنامه و بودجه دادند و قبل از پایان امسال بیش از هزار میلیارد تومان تزریق می‌کنیم تا گشایش احساس شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه در سفر رئیس جمهور به مازندران برای کنارگذرها نیز دستوراتی داده شد، تصریح کرد: با همکاری مجلس مشکل گندم‌کاران و زارعان برطرف شد.

نوبخت گفت: با همکاری مشترک دولت و مجلس بیش از 48 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بازنشستگان، شاغلان و کشاورزان پرداخت می‌شود.

ارسال نظر: