حکم عامل جنایت فجیع در گلابدره اعلام شد

کدخبر: 2059771

مرد جوان که در جنایتی هولناک سه نفر از اعضای خانواده دوستش را کشته بود، با حکم قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به سه بار قصاص، هشت سال زندان، ۷۴ ضربه شلاق و پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این جنایت که ظهر دوشنبه 20 بهمن سال 93 در محله گلابدره شمیرانات رخ داد، مادر جوان و فرزند خردسالش به همراه مادر شوهر زن جوان به طرز دلخراشی به قتل رسیدند.

عامل این جنایت که از آشنایان خانوادگی قربانیان بود، دقایقی پس از جنایت و فرار از آنجا، برای اطلاع از سرنوشت قربانیان به محل حادثه بازگشته بود که بازپرس و کارآگاهان به وی مشکوک شده و دستگیرش کردند. سرانجام نیز عامل جنایت در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود.

مهدی هفته گذشته در حالی در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد که اولیای دم مینا، حلیمه و علیرضا از قضات خواستار قصاص عامل جنایت‌ها شدند. متهم نیز پس از تفهیم اتهام، ارتکاب قتل‌ها را پذیرفت و به شرح واقعه پرداخت: تقریباً از حدود 16 سال قبل با این خانواده رفت و آدم داشتیم تا اینکه گرفتار سوء ظن شدم. آن روز هم برای حل یکسری مسائل به خانه دوستم رفته بودم که ناخواسته همسر، فرزند و مادرش را کشتم!

قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی به این پرونده رسیدگی کردند، پس از شور نهایی، متهم را به سه بار قصاص، هشت سال حبس، 74 ضربه شلاق و پرداخت دیه به دلیل ایراد جراحت به قربانیان محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

ارسال نظر: